Haziran ilk Hafta

KArışık gidiyor İşler yoğun belki ondan belki okul son haftalar yapmak istediklerimi planlamaya da çabalıyorum ya ondan karışıyor şu an 
hani boşuna demiyorlar neticede
geçmişin pişmanlığını, geleceğin kaygısını yüklenme yiye 
bir tık geleceğin kaygısını aldık bak migren coşuyor :)


ama olsun bea bu günler de geçecek 
her şey geçiyor
zamanın işi yok hep kendi seyrinde devam ediyor yoluna


Bugün su içtiniz mi ?
Doğumgünüm bugün 42 oldum 
hayırlısı olsun be gülüm 42 de bir sayıdır neticede :)


 

Yorumlar

  1. ayyyy maşallah maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kadim blogger dost kalbim 😊

      Sil
  2. Nice yıllara sağlıkla, mutlulukla, huzurla...
    42 de bir sayıdır elbette ama sayıların içleri doldurulursa gerçek değerlerine ulaşırlar.
    Enerjiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum
      ofiste kızçeler genç ayyy abla söyleme falan diyorlar hayır ne münasebet diyorum ben her bir yılı bileğimin hakkı ile kazandım hepsi benim diyorum bülüyorlar :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar