Pozitifler




Vakit bulduğumda veya sadece şevke geldiğimde mutfakta zaman geçirmek gerçekten hoş ama o motivasyonu bulmak hep mümkün olmuyor :)
limonata yapmayı çok seviyorum ne bulursam atıyorum içine bu sefer de çilek attım ama atmasam daha iyiydi çok daha çabuk bozulmasına sebep oldu çilekler
olsun ilk içerken çok lezizdi 




sabahları köye bırakmak sanki bana çok konforluymuş gibi tüm sabah mızıkladı bebem gitmse miymiş 



dedim gitme yahu hakkaten 11 yaşındasın artık evde kalabilirsin bence 
bakalım ikna olduk gibi duruma pazartesi yeni haftayı bir de onu köye bırakmadan evde bırakarak deneyeceğim 




yine bez torba diktim ve kendisiyle çok mutluyum desenini çok sevmiştim 


annem çit demirlerini boyamış 



fındığın çayırını kesmiş bizi bekliyormuş 
du bakalım bi nefes alalım da bu sene belki trabzona gidebilirim belli mi olur 
uslu bir çocuk olursam şirinleri bile görebilirim :)

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar