Sonabahar Güneşi

Spro yapmaya başladım hayatımın hiç bir yerinde spor veya hareket etme ile ilgil bir aktivite olmadı .Okulda halk oyunları dahil kaçardım ve sonrasında da meyletmedim .Bu tespitimi bir çeşit farkındalık gibi algılıyorum kendi içimde.Şimdi vücudumdaki kasları hareket ettirmek .Beslenmeye zaten glutensizlik bir çeki düzen verdi o taraf iyi gidiyor şükür , olaya hareket de kattığımızda bazı psikolojik durumları da kontrol altına almaya başladığına inanıyorum.E plasebo etkisi bile olsa işe yarıyor hani .
Okul zamanı evde pek zaman geçiremiyorum , yemek ve uyumak resmen otel gibi kullanıyoruz evi okul zamanları .Ama yine de akşamdan akşama üç beş sıra bişeyler örmek var elimizde




Sonbahar malum kestane mevsimi , ben çiğ yemeyi sevdiğim için kayınvaldem taze topladıklarından bana ayrıca hazırlamış bütün sene bunlar dışında aramam kestaneyi.Bazı şeyler çocukluk alışkanlığından geliyor sanırım 



 

Yorumlar

  1. Eskiden çok örerdim. Sonra çocuklar pek örgü giymemeye başladı. Ben zaten sıcağı sevmem. Tamamen bıraktım örgüyü. Bazen pinterestte bakarım modellere yine de. Bakıp tatmin olanlardan oldum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıp bakıp model beğenmek :) çok keyifli bir hobii

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar