Sonbahara Hırkam Yetişti


Kurban bayramında tekirdağa gitmiştim arkadaşıma bagajım ip dolu dönmüştüm :)
Fiyatı o kadar uygun kaliteli ipler buldum ki dayanamadım ne yapayım.
ama işte onların ekmeğini yiyorum epeydir





Model bu kazayağı deniyor buna daha önce hiç örmemiştim bu örnekten ve model de öyle bişey ki tek seferde örülüyor ördükçe de ağırlaştı elimde 







ama sırta geçirince hafifledi ve kaban gibi oldu valla çok da sevdim 
iyi ki azmetmişim ve bırakmamış yarıda pes edip de


sabah kayınvaldeme bişey götürmem gerektiği için köye çıkınca manzaralı bir fotoğrafı da oldu hırkamın 



Ve sonbahar her yerde artık hele ki geçen geceki doludan sonra baya dökülmüş yapraklar 


 

Yorumlar

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık kaban gibi gerçekten. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi bu duruşu ben de tahmin etmiyordum , teşekkür ederim

      Sil
  2. Merhabalar.
    Kadınların ev ve el işlerine karıştığım için, eşim hep bana kızar. Kazayağı modelli hırkanız gerçekten çok güzel olmuş. Elinize, emeğinize ve gözünüze sağlıklar dilerim. Güle güle iyi günlerde giyinin. Ancak, bu hırkanın önünü kapatmak için, hırkanın düğme ve iliği var mı? Yoksa, fermuar mı dikilecek?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önüne broş takmam lazım aslında modeli öyleydi ama ben broş bulamadım sabırsız biri olduğum için broş u bulmadan giyiverdim :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş! Ve yakışmış. Maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir hırka, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. oo nasıl güzel olmuş, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  6. Kazayağı demek güzel durmuş çok hoş, örneğini alabilsem keşke hırkanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube da Fransız bir ablanın videosu var , ben de ordan anlayabildiğim kadarıyla uygurmasyon yaptım ,atayım isterseniz

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar