Dragon Aşkı

Ejderha diye bişey yok evet ama mistik ve fantastik her şey gibi çok sevimli şeyler :)

sezonlarca merlin i severek izlemiş biri olarak ve de Game of thrones a bayılan biri olarak çocuğun süveterine örnek uydur diyen anneme bunu uydurdum :)

Oğlan da peşime dolanıyo ben ejjderha sevmedim traktör ör amaaa  diye :)
tamam da oğlum ben seviyorum ejderha ve örneği de ben öreceğime göre yapcak bişi yooo k:)
ama tabii ki  hayat mükemmel değil ve bir sonraki süveter için traktör yapmaya söz verdim :)







Tabii ki sonrasında pc başına oturup çalışamadığımdan etkinlik motiflerini bırkalamaya devam ama bunu yaparken bile veledin gözü üzerimde başıma bekçi dikmiş sayın bay maymunusunu :)




Güzel bir pazar olsun :)








Yorumlar

  1. Ben çok sevdim ejderhaları:)) Minik'e bir kazak örmek istiyordum. Bu deseni kullanmak isterim. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik cok hos olmus saplonunuda yayinlarmisin.Canim hangi arada ordun supersin cok tembelim cokkkk kablumbaga orsrm tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaplumbağa şablonum da vardı biryerlerde :))
      Şablon üstünde düzenlemeler yapıyorum yayınlarım tabii ki :)
      Ve de ben sadece ejderhaları yaptım geri kalanını annem yaptım

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar