Size nasıl günaydın ki?

Bana gün şöyle aydı bugün ;
Anneeee pazar kurulmuş tatil tatil di miii gezcez di mi öyle söylemiştiiiin
gece üç saat uyuyan ben:?!?!?!?
pazar kim lan ne kurmuş böyle :)

Tabiii ki kalkarsınız ve kahvaltıdan sonra yollara düşersiniz 4 gün bakıcı olmasına ve cuma evde oluşuma alışan oğlana o hevesli koca gözlere nasıl hayır dersiniz ki :)

Anneyle kalkıp heykelde işler toparlanır ve reyhan çevresi tavaf edilir neden çünki annem iplik diye tutturmuştur :)
Ben ip sevdamın babaannemden geldiğini düşünürdüm hep bugün bu inancım temelden sarsılmadı desem yalan olur :)


Hatun bu örneği beğendi bundan çok has yelek olurmuş ...
olur tabi anneciiim modundaydım tüm gün :)



benim payıma da  reyhandan bu pamuk şekeri düştü ipi denemem gerekiyordu :)



Bursa tophaneden yukarı kaleiçine doğru yürürken en sevdiğim görüntüler bunlar unutulmuş terkedilmiş kendi haline bırakılmışlık duygusu.
özendiğim bişiy var bu duvarlarda henüz tanımlayamadım daha



Yorumlar

Popüler Yayınlar