Etkinlikle Biten İlk Kitap

Etkinlikle başladım bunlara Debbie Macomber i sevmiştim bir önceki seride gerçi gözüme ilişen ilk kitabını daha çok sevdiğim diğerlerinin biraz daha yavan olduğu ve sanırım seride ilerlerken eleştiri almıştı ve 3-4 kitapları gene ilk kitap tadına yaklaşmıştı :)




Pelikan çıkmazını sevdim mi sevdim sonuçta bitti ama ağzımda pek de o özlediğim romantizm tadını bırakmadı ,çok olay var ve olaylar arttıkça anlatım biraz üstünkörü ve yavan geldi bana her aşk özen ister sonuçta :)
Romantik kitap okumak istiyorum derseniz tavsiye ederim sonuçta zamanda yolculuk yapmak ve de paralel evenlere geçebilmek için kitaplar en iyi kapılardır kanımca :)


Oğlumla başbaşa kaldıkça bişiler pişiriyoruz ki bu genelde kek oluyor ve aynı tarifi kullanmamıza rağmen aynı keki asla iki kez çıkarmıyoruz bu kez de bonibonlu portakallı ve çikolata parçalı puding kullandık nefis oldu :) tabii ki :) bu çocuk ahçı olabilir yani tamirci olmassa kesin ahçı olcak :)




etkinlik için gerçekten güzel motif seçmişiz yahu baksanıza ilk ay paketimin motifleri nasıl da güzel duruyor kendiminkileri sabırsızlıkla bekliyorum :)

Karlar düşer düşer düşer ağlarım şeklinde :)
Bu arada uludağa kar düşmüş olsa da henüz bizim eve inmedi karlar :) sadece çok üşüyoruz :P





Yorumlar

Popüler Yayınlar