Adı yeni dünden halliceli gün


Erkuta bir eşofman takımı diktim önceki denemelerimden hallice oldu, eh pratik yapmak ilerlemenin anahtarı neticede. 

Annem bişeyler dikme hevesine girmese makine başına geçecek değildim ya neyse 🤪

Incık cıncık cicilerimle oynamak çok keyifli 


Bu sabah anneme süpriz yapayım istedim. Doğumgünü 1 ocak, buraya geldiğinden beridir bazı günler benimle ofise gelmek veya Ulucamii civarında dolaşmak dışında çıkmadı evden. Arkadaşın atölyeye gidicez diyip kandırdım azcık gerçi yolda kardeşimi alınca çakmıştır köfteyi yaşlı kurt. 



Bu kanatlı dinazormuş bak adını anımsayamadım şimdi. 



Bu da bir inek. 
Elindeki parçalarla tarif olmadan bişiler yapmasına bayılıyorum oğlumum, o da bayılıyor. Dolayısıyla bu yaptığı tasarımlarını sonuna kadar destekliyorum. 
Küçük büyük farketmez mühim olan emek benim gözümde ve tarifsiz yapıyor olması




Okul yolunda her hafta muhakkak bir kez lokma kamyonu denk geliyor, ben bursa kadar lokmasever yer görmedim. Ya da belki eskiden yoktu bilemyorum. 


Biten işlerin yerine yenileri tabii ki geliyor. 



Aaa size bunlardan bahsedecektim soğru yaa


Bunların adı resfebe imiş. 
Resim ve alfabeyi hibritlemişler 
Bazıları çok kolay ama bazıları zor geldi bana mesela sol alttaki uış ne ola acaba var mı fikriniz. Oğlanın okulda alıştırmasıymış bizim zamanımızda yoğdu böyle şeyler 🤓


Aa ban bu tablo başladı bitti. Annem şeker hastası ve dahası. Tatlı isteğine istinaden bu züber şeysini denettüm sevmişti ben de vesileyle denemiş oldum, yaaaniii yoklukta gideri var hani 🤗 bir antep fıatıklı çikolata olmasa daaa



Her biten işin yerine yenis başlıyor dedik değil mi 🤗





Bugün kendime minnak legolar seçtim. Aslında ilk kez bu tarz daha kızsal parçalar da girsin dedim legolarının arasına evet figürler falan var kızlar astronotu hayalet avcısı o bu şu ama işte sade bir çiçekçi de güzel olur dedim lego mahallemizde


Bu da geçen bahsettiğim bullet journalde ilk sayfa 1 ocağı mutlulukla sarıya boyadım. 
Şu ara Oğlanı ingilizceye sinsice maruz bırakma çabalarımdan biri olarak defter notlarımı ing-Türkçe karışık alıyorum. Navigasyonu telefonu ing. Kullanıyorum şahsi bir eğitmen bulmalıyız aslında ve bu Ocak yapılacaklar listemde var amaaa ne yazık ki beklenmedik olumsuzluklar planlı istekleri geri plana atabiliyor. 
Kısmetimizden öteye yolumuz yok neticede. 
Yeni umarım hepinize sağlık, huzur ve mutluluk getirsin şu ara bu üçünün endeksli olduğu parayı ise üç katı getirsin inşallah sevgiler



 

Yorumlar

  1. resfebeyi ilk kez gördüm ben de, ilginç bir şey çocuklar için faydalı olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Uyanış, kıyafet, çatır çatır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar