Ezgissimo Kazağım bitmiştir



Sarı renk bir süredir bana hep Ezgimizi anımsatır ve toz pembe de öyle. 
Ben sarı sevmem uzun hikaye ama sarı görünce artık gülümserim çünkü bulaşıcı gülümsemesiyle özdeşleşti venüm zihnimde sarı. 
Sevgili Ezgi 2020 yılında harika bir kazak yaptı, örneğini denemek istedim. Teknik olarak tarif deneyicisi olacaktım. Yani crochet tester yani tarifi test edecektim pekiii sonuç artık pandemi mi çarptı beni yoksa ince ip antipatime rağmen bitirme çabamla devam etmeye çabaladım. 
Sonuç mu iki yıl sonra bugün giyebildim. 
Bugün mutluluk sebebim Ezginin bu harika tarifi oldu. 




Kolları biraz değiştirdim kullabilmem için ufak lastik detayı ekledim



Kalan iplerle kiii bir işe başlarken malzemesini alırım bunu kestiremeyip fazla almışım 🙈 bere ördüm hem de iki tanr



Ben bayıla bayıla giydim daha da çok giyerim gibi duruyor çünkü çok sevdim 🤗


İki bere çıkmasına çıktı da benim ufaklık onun kombinindeki eksik olan kazak detayına takıldı. Neyseki böyle tüylü bir ipten kazak giymeyeceği konusunda hem fikirdik 
🙈


Ev internetimiz 10günden fazladır yok birçok mahalle gibi bizim mahallenin de telekom kabloları çalınmış ve bilin bakalım ne hala düzelmedi. 
Bugün patron benle dalga geçti kendince yıl olmuş 2022 interneti olmayan mı olurmuş. 
😒
Bakış açısı yapacak bişey yok. 
Sağlıkla kalın sevgili blog komşularım



 

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Yetenekli ve marifetli olmak hayran verici maalesef örmeyi bir türlü çözemedim. Hayran hayran izlemek kalmış bana da (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ufaktan başlanıp çözülesi bir şey üstelik stres attırırken sonrasında mutu ediciliği kalıcı

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Yetenekli ve marifetli olmak hayran verici maalesef örmeyi bir türlü çözemedim. Hayran hayran izlemek kalmış bana da (:

    YanıtlaSil
  3. Selam elinize sağlık. Yarım kalan örgüleri örmek isteği uyandırdın. Elinize sağlık. Bere ve kazak güzel olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azimle devam edince bitiyor bir şekilde 🤗yani yıllar içinde

      Sil
  4. kabloları mı çalmışlar, o derece... kazak ve bereler çok hoş gözüküyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik ihtiyaç değil bence olay tamamen hırsızlık 😓

      Sil
  5. Ana oğul güle güle giyin şapkalarınızı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar