Bilsem maceramız tam gaz


Akşam 2 gibi kar yağışı durmuş olsa da yeteri kadar yağmayı başarmı ne dersiniz? 

Bugün teslim edeceği araştırmasını yaptığı için öğretmeni tatil olmadı derse gelebilirsiniz dediğinden yollara düştük tabii ki. 
Yanımızda ılık suyumuz ile hallettik ama yollar vıcık vıcık olduğundan epey sürdü 15 dakikalık yol. 


Şundaki keyfi görünce verdiğim emek, üşüyor olmam donan parmaklarımın sızısı hafifliyor. 
Hayatta ne mutlu ediyorsa onun peşimden koşmaya devam 


O sütle gevrek yiyebildiğinden sabah tok çıkıyor evden en azından ben de sıcacık kahvemi ve kitaplarımı aldım yanıma. 


Haftaiçi yolumu sahafa düşürebilince bu küçük hikaye kitaplarını aldım okuması rahat zihni çalışır tutuyorlar umuyorum 


Dergi yeni çıkmış ben çok beğendim dolu dolu bir dergi umarım devamını getirirler


Veledimin karne hediyeleri, kitaptan ziyade dergi okumayı seviyor o yüzden faydalı ve merak uyandırıcı olanları bulmaya çalışıyorum. 

Hava nasıl oralarda blogger dostlar kar yağıyor bneim saçlarıma 🤗




 

Yorumlar

  1. Ahhh çocuklar, onlar mutlu olsun diye değil mi zaten herşey? Fotoğraflara bakınca soğuk havanın sızlattığı ellerinizi hissedip, yavrunuzun arkasından sıcacık bakıverdim öylece 🤗Keyifli, sağlıklı bir tatil olsun 🦋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta mutlu olmak adına bakmaya çalışıyorum her yere...
      Olumsu çok şey var mutsuz olmak çok kolay zor olan mutlu olma çabasında olmak gibi

      Sil
  2. Herkes kar fotoğrafları paylaşıyor, burda yağmadı daha:(

    YanıtlaSil
  3. buraya da yağdı, ama kaybolup gitti :) dergiler de romanlar gibi bir derece, bazen romanlardan da iyi oluyorlar bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkası yarın şeklinde karikatürler var çok keyif alıyor trt den dinlediğimiz arkası yarınlar gibi anne diyor.

      Sil
  4. Neyi okumayı seviyorsa o, illa kitap okuyacak diye bir zorunluluk yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim ama okulda kitap skoru tutuyorlar 🤪

      Sil
  5. Beraber hayatı paylasiyorsunuz mutluluğu paylaşıyorsunuz , daim olsun inşallah ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar