Yeni Yılın İlk Haftası


Sabah anneee bilgisayar açılmıyooooor nidalarıyla karşılandım.
bu bilgisayarın çalışmıyor olması bizim evde epey bir üzüntüye sebep olabilir :) 
Zira tv buradan yayın alıyor pc yok görüntü yok :)
ekran dos dan çıkmıyor hata veriyor tüm bağlantıları kontrol ettim zira akşam çalışır bıraktığımız bir bilgisayarın bu hatayı vermesi mantıklı değil .
meşerse sorunu oluşturan haricen taktığımız depo hdd denmiş 
akşam film izleyince takılı unutmuşuz açılışta onu da kontrol etmeye çalışan sistem kafayı yiyormuş :)
oluyor öyle şeyler tabii
ama tüm ihtimalleri gözden geçirirken aklımdan geçen şey dolar kaç oldu şimdi hangi parça sorun çıkarıyor acaba işlemcisi yeniydi ram eklemiştik ekran kartı mı acaba sorun falan :P
kabus gibi anlar tavsiye etmem ...


tek renk örmek çok bunaltıcı bitmiyor şu motifler son 12 ama bitmedi bitmiyor vallahi


dura mater bitti en sevdiğim bölüm başlarından biri oldu bu sizlerle de paylaşayım istedim 



örgü ipleriyle çiçekler arasında oturan lego kızım 



bu yeşiller bakalım baharı müjdeleyecek mi 

güzel bir hafta olsun gençler güzel şeyler olsun beklediğim önemli bir haber var 3 hafta oldu çözülmedi içimi kemiren kurt misali çözülmüyor durum ...
Az daha sabır ...

 

Yorumlar

  1. bilgisayarlar bazen korkutabiliyor :) sorun olmaması ve kısa bir sürede çözmeniz güzel, sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Sizin bilgisayarınız ameliyat masasına yatırılmış, bağırsakları ve diğer organları işlem yapılmak üzere masa üstüne aktarılmış bir hastaya benziyordu.
    Benim de öyle bir masaüstü bilgisayarım var, sizin ki gibi bazen her şeyini dışarı çıkarıp kontrol ettiğim. O memlekette yazlık gibi kullandığımız müstakil bahçeli evde kaldı.

    1994 yılında başladığım bilgisayar donanım ve yazılım uğraşımı, 2005 yılında yavaşlatarak öylesine devam ettim. Ben gelişen teknolojinin hızına ayak uyduramadığım için geride kaldım.

    Elişi ve örgüden hiç anlamadığım için, bana biraz mesafeli gelen bir hobidir. Ama sizin yaptığınız işler güzel görünüyorlar. Ben sadece bakıp geçiyorum. Bu tür işlerdeki incelikleri ve sanatı ancak bayanlar görüyorlar.

    İnşAllah o söz konusu yeşilleriniz baharın müjdecisi olurlar. Daha şimdiden özledik bile.
    Selam ve saygılarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bilgisayara yıllar içinde bu formu aldı, bir kasa yerine bir dolabı var havalandırmalı 🙈 stabil video oynatsın yeter çok bir beklentimiz yok kendisinden 🤓

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar