Glutensizlik

Hava ciddi sıcak iş çıkışı park auğramak bile seçenek olamıyor hala , Geçen dişçi çıkışı biraz serin de esiyorken dedim ben oturayım köşede sen oyna koca park .
oğlan da koşmaca kovalamaca istiyor doğal olarak bu da temel bir ihtiyaç 
şu kutu şeyleri glutensiz ve tat olarak da fena değil yenebiliyor çayın yanında giderleri var doğrusu .
gluten intoleransı şeysinde 3. haftadayım bir tane dondurmalı irmik helvası kaçamağı yapayım dedim bin pişman oldum daha kaçak göçek yok  tam yoldan devam 


Kitaba da bayıldım öyküler çok kendinden götürüyor yazarla ilk buluşmam gayet keyifli geçiyor doğrusu 


bu küçük sıpa kardeşimin bize kitlendi kendisi ile alerjilerimizi coşturmadan yaşamaya çalıştığımız bir planımız var bakalım nasıl olacak gelişmeler 
sağlıkla kalın 



 

Yorumlar

  1. gluteni bırakanlar çok zayıflıyor sanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım normalde ekmek ,makarna ve bilumum unlu mamül sevenler daha çok zayıflıyordur muhtemelen ben 3 haftada 4 kilo verdim biraz spor da katabilirsem hayatıma düzgün bi kas yapısını koruyabilirim şu an dengeyi henüz oturtamadım beslenme düzenimde günlük ne lazım deyip yemeyle olmaz sanki :P

      Sil
  2. Ben de çok sevmiştim o kitabı. Gerçi Ayfer Tunc'un bütün kitaplarını seviyorum.

    Havalar serinlese artık yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazara ilk bu kitabı ile başladım kalemini sevdim ama etrafta olaylar varken kitaba giremiyorum dikkat isteyen bir anlatımı var ve bu kötü değil çünkü kitap ihtiyacı olanı aldığında olayın tam içinde yaşıyorsun ve bunu seviyorum her ne kadar depresif olan olaylar olsa da

      Sil
  3. Merhabalar.
    Gluteni duymuştum ama, sizin bu yazınızdan sonra biraz daha etraflıca bilgi sahibi oldum. Gluten hassasiyetinizden dolayı size geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve acil şifalar diliyorum.

    İçinde değişik öyküleri olan kitapları okumak insanı sıkmıyor ve çok keyifli oluyor.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuza çok teşekkür ediyorum 🤗 evet tek hikaye içine alınca da güzel ama kısa kısa olunca daha hızlı okuyorum sanki

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar