Koşturuyoruz Hayat Yolunda

Proje kontrolünde epey yoğun geçiyor iş günleri 
bir de Erkutun yaz okulu bitti ve her gün benimle ofise geliyor
Çok şükür olabildiğinde uyumlu ve verimli de geçirebiliyor zamanını hem de okuldan önce az takılıyor yani eldeki imkanlar bu kadar buna da şükür .
eve gelince yemekten sonrasında yapmak istediğim yalnızca hobiler ama evi toparlayıpğ okul zamanlarına ve de kışa hazırlamalı 
ufaktan kış hazılıkları ile ilgili kafamda bir plan oluşturmaya çalışıyorum 
ama fiziksel aktiviteye henüz geçmedim biraz bi tutukluk 
veya hevesssizlik durumu var hakkımızda hayırlısı her işi bol coşku ile yapacağız diye vaad edilmedi sonuçta bize.
bazı işleri yalnızca yapmamız gerektiği için yapıp geçeceğiz
bu durumu kabullenecek kadar büyüdük çok şükür.

bu motifli yeleği yaz başında bitirmiştim ama sonra sıcaklardan elime alamamıştım çünkü benim ev bile çok sıcaktı
geçen akşam serin dağ rüzgarlarının başladığını farkedince dedim yarım sıcak işlere bakayım 
byakası ve kolları bitti iplerini sakladığımda sonbaharda gayet de hevesle kullanırım ben bunu 
renklerine ve motife bayılmıştım 
bu motiften başka renkler de öresim vardı aslında ama o hani fiziksel aktiviteye geçemem hali vardı ya kış hazırlıklarındaki işte burda da kendisini hissettiriyor

gündüz sefasının tohumlarını 
Erkutun okulun bahçe çitlerinden çalmıştım görürseniz sizler de toplayın her şartta büyüyebilen ve de sarmaşıklanarak bolca yeşil oluşturan bir de üzerine bu parlak renklerde çiçeklerle gözünüzü şenlendiren bişey.
bu uğurda belki de tohum hırsızlığı göze alınabilir :)


haftasonu ufak bir yolyapacağız oğlanla ne zaman böyle bir plan yapsam arabayı bakımdan geçiresim geliyor :)
sağına soluna motoruna yağına falan baktırdık vesileyle bir de klimasına gaz bastırdık aarabayı aldığımızdan beri klimasına gaz koyulmamıştı araba da şaşırdı kendine


bu çeriler de oldu oldu pek güzel oldu ama minik beyaz kelebekler dadandı kendilerine nerden geldiler anlamadım bu sene kadife çiçeklerimiz tam filizlendiğinde biz on gün uzaklaşınca sulanmamaktan kurudular , belki bu yüzden olabilir beyaz kelebeklerin krallığı 


bu tangramlı şeyler bir yerlerde beklerken Erkutun oyalanması için birebir farklı nerde  bulsak alıyoruz seviyeleri daha zor olanları bulmak lazım 
kısa sürede bitirip telefon oyununa geçiyor çünkü :P


sizin günleriniz nasıl geçiyor?
benimkiler sanki yalnızca bunlardan ibaretmiş gibi düşünelim hadi :)


 

Yorumlar

  1. Merhaba yeleğin motifine bayıldım renk olarak da cok güzel.. Domatesleri camın önünde mi yetiştirdini masallah subhanallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar