Koleksiyon Yapıyor musunuz?


                                    Koleksiyon yapıyor musunuz?
neler biriktirdiniz bugüne kadar?
ben kartpostallar biriktirirdim şimdi edinmek zor , kendim gittiğim yerlerden de burdan ne istersin diyenden de kartpostal isterdim , şimdilerde bulması zor imkansıza yakın hatta
sonra eski paralarımı biriktirdim epeyce 
oğlana da küçükkenden bişeyler biriktirebilmesi için koleksiyon yapmayı açılamaya çalıştık 
gazoz kapaklarını sevdi değişik gazozlar bulmak da zor evet ama kolay olsan koleksiyonu kıymetli olmazdı değil mi 



Bursa Tophanede ordu evinin karşı aralığında Dervişan diye bir mekan var tarihi bi sürü eşya var 
tarihi değil de şöyle desem daha doğru olacak nostaljik :)
benim çocukluğum ve evvelinden gelen bir sürü eşyanın arasında gazozunuzu çayınızı yudumluyorsunuz :)


bu sefer unu denedim kapağı da elimizde olmayan bir kapaktı.Mekan sahiplerini tanıdığımdan kazandan da kapak seçtirdiler erkuta onun kolaksiyou var bişeyler biriktirmek güzeldir

EMMA aşkımı biliyor muydunuz belki bahsetmişimdir ama bu romanı çok severim, bu yazarı da çok severim.YAkın zamanda kitap grubumuzdan bir arakadaşımız Londra da yaşar kendisi ne istersin gelirken dedi ben de emma dedim vatanından bir versiyonuna sahip olmak isterim dedim :) 
Nasıl mutlu edildim şuncacık bir kitapla anlatamam gençler
Altı üstü bir kitap Türkçesini defalarca okudum ingilizcesini de okudum , filmini izledim , mini dizisi var onu da izledim çok tatalı bir dönem severim ...

Pazarımızı köyde geçirdik yine :)

Elinde kovasıyla yumurta topladı küçük delikanlım ...


bebek sebzeleri sevdik 

kışlıklara şans diledik 

ayıların rızkına d aortak olduk 


budanacak fidanları budadık 

köpeği biraz uzaktan sevdik 


süt mısırlarla son randevumuzu da keyifle gerçekleştirdik 


şehre bakıp resim yaptık 

ne görüyorsam onu çizdim bence oldu :P












tavuklar için bir eleman eksiği vardı onu da hallettik 

kahvemizi de içip evimize döndük 



Kuşlar gibi onlar da evlerine gidiyor..




ışık hüzmeleri akşama eşlik ederken gün batımı daha bir romantik oluyor 


sağlıkla kalın dostcanlar



 

Yorumlar

  1. Kartpostal, pul, bozuk para, bilet, kar küresi, buzdolabı manyeti , ne bulsam biriktirmişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra neden bişey atamıyoruz :) koleksiyon yapıyoruuuz :)

      Sil
  2. son foto çok iyi yaa van gogh gibi :) sizin faaliyetler ne hoş özellikle doğa :) koleksiyon yapan çok gördüm, kağıt mendil, sigara, içki şişesi filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gün batımında ve doğumunda , şehrin kirli havasında uzakt ave de özellikle doğanın içerisinde olduğum her manzara çokça keyifli kareler sunuyor , ve hepsini saklamak istiyorum belki benim de kolaksiyonlarımdan biri budur

      Sil
  3. Tavuklar için eleman harikaymış :)

    YanıtlaSil
  4. Tavuklar için eleman harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çalışıyordur yoksa civcivleri kaptırmaya devam

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. yorumların spam a düşmüş görmemişim ki hiç birini :(

      Sil
  6. Merhabalar.
    Benimkisi koleksiyon şeklinde değil ama; çok eski eşya, fotoğraf karesi ve belgeleri saklarım.
    Paylaşımınızdaki son fotoğraf karesi, sanki bir fotoğraf karesi değil de, tuval üzerine fırça ve ıspatula darbeleriyle çizilmiş bir yağlı boya resim görünümünde. Gerçekten çok harika bir zamanlama ile deklanşöre basılmış bir resim.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Sağlıcakla ve esen kalın efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , bazen ışık o kadar güzel dans ediyor ki doğa ile insan o anı hep yanında taşımak istiyor

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar