Selam Karmaşıklıkları

hayat koşturmacası içinde beş dakika şu sayfayı açıp da not düşmüyorum.
Kendimi ihmal ediyormuşum gibi hissettiriyor bu durum 
oysa ki seviyorum burada biriktirdiklerimi 
zaman içinde dönüp tekrar tekrar karıştırdığım bir çeşit anı albümü benim için burası 
aslınd ao kadar meşgul değilim çeşguliyet değil bana engel olan bir isteksizlik hali ..
boşvermişlik belki ama bu duyguyu kendime yakıştıramıyorum 
dolayısıyla yine başlayalım bakalım haftada bir kaç yazı belki her günlük rutin oluşturabilirim belki :)


Son bitirdiğim filografi siperiş tablomu sergileyeyim önce taze avukat bir kızımız için tasarladık ablası ile

kocaman oldu bir kalkan gibi çerçeveye girmeyecek bu hali ile daha modern durdu bence 




aaa bak bloğa yazı yazıcm hangi fotoğrafları yüklesem diye bakınırken bunu gördüm . :) harika bir sam silme yardımcısı geçem mağaza mağaza farklı ürünlerin daha uygununu araştırırken zira ülkece yeni hobimiz en ucuzu nerdeyi kovalayış neyse, bunun reyonu önünde teyzenin biri hem sepete üçer üçer atıyor hem de yanındakine ya çok harik abu ben herkese hediye götürüyorum falan diyince yahu deneyeyim nolcak 
sanki her gün cam siliyormuşum gibi coşku ile heves ile aldım eve gelince de denedim vallahi teyzenin güzellediği kadar varmış deneyin :) ama bulutsuz günde hemen yağmur yağdı :P


en küçük kardeşimin kedisi bu minnoş kardeşimin evini toparladım yolladık sonunda senelerdin kavgasını verdiği devlet kadrosunu alabildi ve görevine başlayacak
 çok şükür 


yenebilen fesleğenlerim her akşam düzenli suluyorum minnak pencere önü domateslerimiz de var meşgale olsun işte :)


hayatımın en büyük değişikliği şu ara tanılanan gluten intoleransı .
Vücutlarımızın yaradılış kodları hata veriyor artık biz de özüne döndürmeye çalışıyormuşuz gibi 
bu hale de şükür toparlanır her şey nefes olsun yeter ha?


meteor yapmurunu izledik dağda çok keyifli idi starlink leri de gördük pıtı pıtı geçtiler üzerimizden
















bunu okuyorum bitmek üzere 
Doğan Hocanın kalemini seviyorum keşke herkes okusa ve üzerind ekonuşsak 
daha çok kalabalıklar konuşsa bir bakmışır herkes bi farkındalık içerisinde

haftanın 2 günü oğlum benle şirkete geliyor mecburen ve 3 günü de bir yaz okulunda 
çalışan anne babaların çözümleri bu kadar olabiliyor napcaz 


 
bizim kapının pisileri,kesme takımlarla su mama veriyorum 
vallahi gözümde kıymeti kalmadı bazı şeyleri bi haft abu tabakta yediriyorum bakıyorum az pislenmiş atıp başka koyuyorum dolapta durmalarının hiç bi anlamı yok 


mahallemizin kedi nüfusu gayet yerinde :)



glutensiz hayat renkli renkli :)

iyi bakın kendinize blog komşularım 

 

Yorumlar

  1. Gluten intoleransı hepimizde mevcut bence. Gluteni kesince karnımın şişi iniyor, ağrılarım azalıyor.

    Kardeşinin atamaı hayırlı olsun.

    Burada da her yer yavru kedi dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. glutene katılıyorum insana uygun bişi değil :)

      Sil
  2. domol, renk ayırıcı mendillerini kullanıyom, bu da aklımda olsun piku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulaktan kulağa olan en güzel reklam 😂🙃

      Sil
  3. Merhabalar.
    Uzun zaman oldu, sayfanızı ziyaret etmeyeli. Gönlünüzden hayata yansıyan güzel şeyler için ellerinize sağlıklar olsun.
    Sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ziyaretiniz için , sonradan okuduğumda o kadar çok harf yanlışı yaptığımı farkettim ki nasıl bir hızla yazma dürtüsünde yazmışşsam artık :) yine de teşekkür ederim yorumunuz için sağlıkla kalın

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar