Aklım fikrim histamin Olmuş


Geçen hafta Histamin intoleransı diye bişeyden muzdarip olduğum ortaya çıktı .
Zaten gluten alerjisi yetmiyormuştu sanki ömrüme bir de vücutta histamin üretenleri hayatımdan kesip atmam ve bazılarını da sınırlamam gerektiğini öğrendim.
Espri yapıyordum aslında bu konuda ama galiba gerçeğe doğru ilerliyor yemez içmez kullara dönüşüyor vücudum sanki bir problem var ortada 
ama bence herşeyin başı stres




domatesin tek masum olanı şu an benim için sarı olan biliyor musunuz..





bu ipi de Tekirdağ ziyaretimde almıştım acaip güzel bir ip uygun fiyata almış olmaktan da mutluyum hani örmesi daha keyifli oluyor :)


haftasonu bir arkadaşımın nişanı için bir kaç saat çıktık ama kalanını evde geçirmenin huzuru vardı 
sessiz sakin biz biraz ev insanıyız galiba :)



Beyaz kapşonlu hırkam bitti sonbahara hazır 


Köşe dolabın saçma sapan menteşesini kırmıştım e bir noktada her alet bozulmaya mahkum ne de olsa değil mi onu netten sipariş etmiştim oğlumun da yardımı ile taktım yerine çalışıyor 
bir kapağın doğru düzgün açılıp kapanması bile ne büyük nimet değil mi ama 


oğluma (ve kendime) parlayan boncuklar almıştım karanlıkta parlıyorlar arkadaşı ve kendine bileklikler yaptı ben de kendime yaptım :)


aslında daha bir parlıyorlar güneşle doldurmak lazımdı biraz :)






Pazar akşamı bu filmi izledik çok beğendik oğlumla ve üzerine epey de sohbet ettik.Tavsiye ederim çocuklu ebeveynlere özellikle ,çocuğun duygularını ifade etmesi minvalinde güzeldi ama tabi yan meseleleri de konuşmak gerek 
Çocuğun evinden ebeveynlerine haber vermeden çıkmış olması, haber vermemesi falan bunlar önemli bizim için tabii Japonlarda bu yan mevzular pek önemli değil galiba :P
Neyse filmin özü itibariyle cidden tavsiyemdir izleyin yalnızca çocuklar için de değil tavsiyem 

güzel bir hafta geçirin  blog komşularım  :)


 

Yorumlar

  1. Histamin kovası benzetmesi ve bu kovanın taşması üzerine anladığım kadariyla zihin ve beden bana zaman ayırmalısın diyor ve kendimizle ciddi ciddi mesai harcayip çalişmak gerekiyor.Filmi ben de çok sevdim ama film boyunca oğlanin babasina üzüldüm bir haber verseydiniz deyip durdum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ebeveyn olarak ben de aynı duyguyu paylaştım ama bir japon programı izlemiştik oğlumla 2 3 4 yaşında çocukları kendi başlarına markete babasına yemek götürmeye falan yolluyorlar kendi başına otobüse biniyor görevleri yerlerine getiriyor falan ebeveyn olarak biraz toplum güvenleri yüksek geldiler bana , ben şurdan fırına yollamaya kırk tilki kovalıyorum zihinde ,

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar