Yolluk

plan yapmayı bir çok şeyi önceden düşünmeyi sevdiğimi beni bir nebze tanıyan bilir
buna tanım yapmak istersek her şey olabilir kontrol bağımlılığı öngörme merakı mesleki dezenformasyon kaygı bozukluğu falan falan her şey olabilir.
ama seviyorum işte bir şeyleri düşünmeyi olur veya olmaz yapacak bir şey yok ama ben düşünmüş olmayı seviyorum.





Alkatraz serisi bitti demiştim bu devamı imiş Şovalyemiz Bastille in ağzından olayın devamını dinleyeceğiz çünkü hikaye bitmedi devamı olmalıydı .bu kitap yolluk kitaplarımdan birincisi oldu bu vesileyle


Yanıma yolluk örgü almamış olmam düşünülemezdi almazsam orda ipçi arıyorum çünkü :)
Çiçek öreceğim hepsinden ne kadar örnek varsa tüm çiçeklerden örmek istiyorum bu da diğer yolluk hayalim 
Vaktim olacağından emin değilim ama planlarım arasında bu da var 
hayırlısı olsun bakalım 
hadi bana hayırlı yolculuklar kısmetse diğer yayınım memlekette olacak :) 
Allah yolumuzu açık eyleye

 

Yorumlar

  1. iyi yolculuklar :) sanderson ben de okuycam işallah :)

    YanıtlaSil
  2. Brandon Sanderson kitapları çok seviliyor ama ben okuma fırsatı bulamadım henüz. :)
    İplerin renkleri çok güzel, cıvıl cıvıl. :)
    Keyifli bir tatil geçirmenizi dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. İyi bir tanıtım oldu benim için, çünkü açıkçası hiç okumadım bu yazarı. Sanırım tatil keyifli geçti, üstte yazıları var, bakacağım daha sonra. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuş olan olacak olanların en hayırlısıydı dedik ve keyifli geçti tatilimiz :) teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar