Ördüm Ördüm de ördüm

Fotoğrafları atıyorum atıyorum ama açıp da yazı bir türlü eklemiyorum 
acaip bir erteleme hastalığı oldu elimde yapmıyorum yani



bu kapşonlu hırkamın örmesini bitirmiştim düğmelerini aldım ama eksik almışım çünkü standart sayıda değil kendi uğurlu sayımda ilik bırakmtığımı unutmuşum :) olur öyle şeyler napcan 


sonra şişlerde de şöyle bir örgüm vardı o da süveter olacaktı oldu 
ipim kadife ama ince çok hoş bir dokusu var 


artık dönüşte giyerim havalar serinler o zamana kadar


bu çiçeğim yine çiçek açtı sanırım gözümün önünd eolmasına rağmen sulamadığım için o da çiçek açmaya karar vermiş 


bunu da örüyordum aylardır hem de sonunda o da bitti .o kadar ince bir ip kullanmıştım ki vallahi işkence gibiydi :)



ama beğendim çıkan sonucu bu hayalle ilerlemiştim oldu yani 
manken hakikaten işime yarıyor 


ipleri iğne ile saklayacağım diye pey uzun bırakmıştım 3.yumağa sırf bu yüzden başladığımı düşünüyorum 
alize diva ile ördüm sökülür kesin diye ipne ile sakladım ipleri aklınızda olsun ipler açılıyor kullanırken


Alkatraz kötü kütüphanecilere karşı serisi bitti ama öyle bir bitti ki hani yani bitmemiş gibiydi
biraz araştırınca serinin diğer karakterimizin gözünden devamı olduğunu gördüm aldım tabii :)


evde bozulan ve tamirini yapmam gereken şeylere bir de bunu ekledim şükür elden gelen işleri arttırmaya devam ediyorum az kol gücü lazım ama çünkü takılı kalan sıkışan malzemeye biraz güç uygulamak lazım 


Komşunun kızılcıklarından bu sene de bir avuç tattık 
komşu hiç toplamıyor bu kızılcığı neden bilmem bir kaç kere bana topla al hepsini dese de ne bileyim çok istekli bir teklif değilmiş gibi hissettirdiği için hiç toplayıp almadım 


Oğlanı berbere götürdüğümde 25 dk sahibi oluyorum hemen yakında Üftade HZ vakfında kahve içip kitap okuyorum o 25 dakika bende şükür zamanı neler gördüm bir saç traşı uğruna neler neler 


İnstagramını örümcek ağı tuttu mu sizin ben kullandım valla zaten yaptığım bişey yok şahsi hiç algılamadım yasağı zira filler tepişir karıncalar ezilir cümlesi geçti hep aklımdan 

iyi bakın kendinize blog dostlarım

 

Yorumlar

  1. Elinize sağlık! Ne kadar hamaratsınız.. Bu arada postuma yazdığınız yoruma cevap olarak birlikte gidelim diye önerdim ama belki görmemişsinizdir diye buraya da ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can sıkıntısı bea yoksa bazen yapmaya hevesim de gelmiyor kitap okumaya da ama işte oyalanıyor zihin

      Sil
    2. Evinizin manzarası aynen benim çocukluğumun geçtiği 1990-95 arası yaşadığım Selvili Cadde (Çekirge)yi anımsattı ama sanırım daha Kestel tarafı :) Gündoğumlarına doyum olmazdı ne güzel hatıralarım vardır , siz manzara ekledikçe ben mutlu oluyorum

      Sil
    3. yakın çekirgeye çok uzak değil Çekirge ile Heykel arasında diyelim

      Sil
  2. Merhabalar.
    Örgülerinizi gördüm, gerçekten çok büyük bir sabır emek ve göz nuru gerektiren çok zor örgüler karşısında hayrette kalmamak mümkün değil. Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Benim eşim de çamaşır makinesine kadar her türlü arızalanan ev gereçlerini tamir etmekte ustadır. Ancak, işin içinden çıkamayacağı kadar zor ve profesyonel ustalık gerektiren arızalara da ben bakarım.
    Çok güzel ve zevkli bu paylaşım için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık csanım. ördüklerini giymenin hazzı da bir başka sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzeller gerçekten bloğunuza yeni bakıyorum sayfanızda çok beğendim bende çok güzel şeyler örüyordum biraz ara verdim ama sabırlı biri olmadığımdan bebek takımları yapıyorum bende☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sırf sabırsızlıktan motiflerle örüyorum o küçük bitişler iyi geliyor ve sonra birleşip güzel bişey olunca haz geliyor

      Sil
  5. Örgüler şahane bayıldım ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar