Yeni Hafta Hoş Gelsin


Gününüz aydın haftanız bereketli işleriniz hep rast olsun efenim 





maşallah maşallah çekerek puf ları börtüleri böcekleri atıyorum sizlere umarım hayat sizlere bol bol pozitif enerji versin 
zira bunu gündemimizle ülkesel bölgesel siyasi ekonomik veya coğrafi şartlarla sağlamamız pek mümkün görünmüyor .


şu ipe başladım tekirdağdan aldığım ipler serisinden bir çeşit daha bu efenim tavşan tüyüymüş rengine vurulup aldıklarımdan ve dokusu da harika 
sırf uygun fiyatı diye aldığım şeyler örüp örüp giyeceğim mecburen :) 
şahsen tavşan tüyü kazakların iki üç binliralara satıldığı devirde kendim örüp giymenin lüks ve ayrıcalık olduğuna inanıyorum. Bazı kişiler örgürü demode bulsa da kusura bakıyorum artık bu yorumu duyduğumda .
Babannemin bir lafı vardır ağır da kaçacağı için peşinen söylüyorum eli bi tarafında boş boş oturup hiç bişey yapmamak için mi yaratmış seni Allah
Benim iç sesim gibidir bu cümle , artık çocukluğumda ne çok duymuşsam boş durmaktan hoşlanmam
haftasonu bir arkadaşıma yoğun proje programında yetiştirebilmesi için yardıma gittim 
haftasonu da tam günler çalışınca hafta bitmiş gibi hissedemedim bakalım kısmet bu haftasonuna artık 
ama özlemişim proje çizmeyi ve de kalabalık bir ofiste hep beraber çalışmayı keyifli oldu benim açımdan 


eve dönüp evdeki işlerden bazılarını da tik leyince üç beş sıra tavşan tüyüne vakit bile kaldı 




ah bu da bizim ailemizim yeni üyesi 
axolot hayvanı
bence bacaklı balık 
ayaklı hamsi hatta :)
ama kendisi bir tür semendermiş balık gibi görünmesinin sebebi ise yavrucukluktan sonra metamorfozunu tamamlamamış olmasıymış 
hayvan çok acaip özelliklere sahip umarım ölmez yaşatabiliriz 
mesela bizimkinn sağ arka bacağının arkadaşları yemiş geri büyüyecek 
hayvan eksilen organını yeniden büyümesiyle ünlü enteresan bişey 
sizi gelişmelerden haberdar edicem artık siz de bu maceraya dahilsiniz

 

Yorumlar

  1. Yünün rengi çok güzel, örgüyü demode bulmak ne saçmalıktır, bence başaramadığı için kıskanan insanların yorumu bu :)) ben mesela asla beceremedim bu örgü işini, inan fizik problemleri daha kolay bana göre ama çok severim örgü işleri.. hele insan kendi el emeği de varsa eminim keyifle giyer.
    bu hayvancığı duymuştum ben de akvaryumumuz varken, çok ilginç bir hayvan gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Eskiden çok örgü örüyordum ama şu an ipliklerin pahalılığından yanından bile geçemiyorum. Size de özendim ama kesin paslanmışımdır yapamam :) Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipler çok çok pahalılandı kesinlikle ben sarma ip alıyorum artık ve kaliteli etiketli markalardan çok daha iyi , bunlarda tek sorun çok almanız gerekiyor çünkü devamını bulmak zor ama zaten orta hali bi kaçzak hırka dediğin 6 7 yumaktan çıkıyor hem çok daha uyguna geliyor hem de daha iyi ipler kullanmış oluyorsunuz

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar