Etkinlikte 2. Ay sohbetim

her ne kadar Erkutun balatalamalarına maruz kalsam da ve de önceki günden kalan iş gerginliği bana birazcık hakim olsa da çok keyifliydi keşke biraz daha uzatabilseydim amma uyku saati gelen bir oğlanla yeni hatunlarla tanışıp sohbet etme hevesine kapılınamayacağını öğrendim hem de zor yoldan :)
Çok şükür kısmettte varsa sonra nasılsa tanışır sohbet eder birbirimizi severiz yalnız bir an hakkaten kaybolduğumuza hüküm getirmiştim çünkü hiç bir yol bana mantıklı gelmemeye başlamıştı :)) Ama nilgünüm hakikaten sabırlı bir yardımcı pilotsun maşallah sana :)Arkada oğlanı oyalayan nurtenimi de unutmamak gerek veee gelelim cumartesi gününden bana kalan cicilere :)



Herbiri için kocaman kocaman teşekkür ederim nilgünüm aslında etkinlik sadece şu kenarcıkta kalan 25 motifi kapsıyor :D İnsanın kalbi kocaman arkadaşı olunca o küçük cüzdancığa bir de dantel ipiyle kar tanesi örmüş takdir ediyorum o ince iple ör dese ben örmezdim :D bir de dikmiş fermuar takmış zor şeyler bunlar arkadaşlar basit şeyler değil göz nuru kalp sevgisi istiyor hepsi için çok teşekkür ederim canım arkadaşım nilgün


Maşallah hepimizeeeee :))

Sonra nilgünü diğer buluşması için her ne kadar kaybolduksak da buluşmaya nerdeyse tam vaktinde bıraktık :) Sonra iş görüşmesine gidecek nurtenimizi bıraktık bu arada oğlum uyudu biz de babamızı iş çıkışı almaya gittik arabada uyuyan annenin yanında bir kitap olması nimettir deyip okumaya başladım bile :)


Sürekli çantamda taşıyamasam da araç da bırakmak da mantıklı her odada okunan bir kitap olayını aşıp bir de aracı çıkardık aynı anda 3 kitap bu yılki hedefim tutmıycak galiba :(


Sonra çekirdekcik aile olarak bir yemek yedik ki yerken bir yere misafirliğe gitcekmişiz de bundan aile olarak bizim haberimiz yokmuş :) eve girip ilaçlarımızı içip misafirliğimize geçtik 4. ay motiflere baya katkısı oldu bu misafirliğin



Örgü örmek iyi geliyor kafanıza takılan bir düşünce varsa hele ki sizi yiyip bitirmesine engel oluyor üstelik de o hain alman ın da zihninizi ele geçirmesine engel oluyormuş tavsiye ederim örün :)
Herkese öğretebilirim bu konuda kendime güveniyorum şahsen yapabildiğim herşeyi öğretebilirim de :)










Yorumlar

  1. Ne güzel bir gün olmuş Sizin için :)Güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık.. Çocukken örgülere uğraştım şimdi artık yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniden başlanabilir kas hafızasında duruyor hepsi sizi bekliyor :)

      Sil
  2. Örgü veya diğer elişi türü şeyler ancak sevgiyle yapılabilecek işler gerçekten. Ben de neredeyse çocukluğumdan beri yaparım. İlk önce bebeklerime elbiseler yaparak başladım sanırım. Hatta bezden bebek bile yapıyorduk. Şimdiki çocuklar böyle şeylerle oyalanamıyorlar. Bilgisayar/internet gören çocuğu bunlar kesmiyor tabiri caizse. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben oğluma iplik sevgisi ve yemek yapma sevgisi aşılamaya çalışıyorum :)

      Sil
    2. Elişini bilemem ama yemek yapmayı kesinlikle öğrenmeliler. :)

      Sil
    3. el becerisi zihinsel düşünce herşeyi bilsinler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar