Saitabat Kaçamağımız

Nurtenimle belediyeye gidip ki aslında araçla çıkmamıştım :) evrak için 3 saat bekleyeceğimizi de öğrenince ve muhakkak bugün almamız gerekince bu boşluğu kendimizi yollara vurarak doldurmaya karar verdik, çok anlık birşeydi olana kadar ikimiz de göreceklerimizden bihaberdik :)


Burası Bursa merkezeeeeeeeeee epey düşündüm ama sanırım 30-35 dakika falan uzaklıkta bir şelale daha önce ben görmüştüm ama Nurtenim görmemişti ,bu kayalıkların tam olarak şu görünüş bana memleketimi hatırlatıyor çok özledim deli özledim ama öyle böyle değil.Biliyorum bıraktığım Trabzon değil ama ben özledim...


Şelalenin az ilersindeki mahalleden manzara bu şekilde sanırım Gürsu ya da Kestel ilçeleri görünüyor emin değilim tam olarak ama demirtaştaki termik santrali görmek mümkün telefon pek net alamamış çoook çok uzakları :) bana güvenmeniz gerek termik santral görünüyordu :)


Epey yüksekte olmasına karşın kızılcıklar burada da mis çiçekler açmıştı gayet keyifli bir havası vardı o saçma yıldırım belediyesi çevresi otopark bulma keşmekeşinden sonra kesinlikle ilaç gibi :) ve sonra yine otopark bulmaya çalışmak gerekse de değdi :)


Şu güzel midilliye bakar mısınız perçemlerine kurban olduğum ,turist çocukları sırtında gezdirme işinde çalışıyor oysa bence şirinliği takdir edilip sevilip beslenmeliydi :(



Şelalenin hemen yanında bulunan bu mekan kesinlikle tercih mekanınız olmalı biz çok beğendik ve takdir ettik doğrusu. Saitabat köyü kadınları dayanışma derneği işletmenliğini yapıyor.gördüğümüz tüm çalışanlar kadın mekan danteller, işlemeler, el emeği ürünlerle dolu ama beni kendisine aşık eden şeyler ahşap işçilikleri her köşede bir detay var hepsini fotoğraflayamadım utandım doğrusu .Ama her şeylerini çok beğendim bir örnek örtülerini elbiselerini, ayakkabıyla giremiyorsunuz mesela ama rahat sedirlerde bağdaş kurup sohbet edebiliyorsunuz hakikaten çok hoş bir mekan :)



Her detay çok hoştu güvenlik kameralarının bile dokuya uygun seçilmiş olması bana gösterilen özeni kanıtlayan notlar arasındadır.

Özetle görmelisiniz yolunuz düşerse muhakkak bakır bir bardakta ayran için alerjiniz yoksa :D 

bu bir kaçamak yazısıydı yaşandı ve bitti anıya çevirme zamanı :)


Yorumlar

  1. Ne güzel degerlendirmişsiniz o arayı. Şelale muhteşem. Mekan tam aile yeri. Kızıllıklar Midilli .... Planlasan biraraya gelmezlerdi galiba ;) daha da guzel keşiflerle karşılaşırsınız ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize bile sürpriz oldu valla ihtiyacım vardı benim bir nefes sıhhat gibi denir ya :)

      Sil
  2. On bir sene Bursa'da yaşadım. Çok özel bir kent; özlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bursa baharda daha bir başkadır yakında erguvanlar da açıcak buyrun :)

      Sil
  3. Burası suuçtu şelalesi değil sanırım. Oraya gitmiştik fakat bir tane bile fotoğraf çekememiştim mangalcılardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suuçttu şelalesini duydum ama nerde bilmyorum bu değil bence de :)

      Sil
  4. Doğa harikası çok güzel ayrıca midilli çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. midillinin perçemlerine hasta oldum ben de :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar