59. günün Şafağı

Başlık çok önemli ve not olarak burda da bulunmalı daha az evvel bozulmuş olan internetimizi düzelttiler.Tazecik verileri kullanarak yazıyorum yazımı .
nasıl sorumsuzluk yaaa bir saat bile sürmedi biliyor musunuz işleri ama biz o bir saatlik iş için 59 gündür her gün arıza kaydı oluşturup arama yaptık.
Sabrımızın sonuna kadar sınandığı bir süreçti




Çokca kitap okudum bu süreçte ve her bulduğum wifi de indirdiğim friends bölümlerini izledim .

elimdeki siparişlerden biri ilerletmeye çalışıyorum  kısmet bakalım ne zaman bitecek





bullet journal imizde kitaplık sayfam doluyor


ve şubat ayı tam olarak bu şekilde geçti 
son  haftası ben ve oğlum hastaydık halen de iyilemedik alerjiyle yapışınca geçmiyor meret

sizler nasılsınız 

 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Hangi şirketin internet hizmetini kullanıyorsunuz bilmiyorum ama, işte hepsi de aynı, al birini vur ötekine. Demek ki sizin ki fiziksel bir arızaymış. Geçmiş olsun. İnşAllah bundan böyle bir arızayla karşılaşmazsınız.

    Şubat ayının son haftasına doğru oğlunuzla birlikte hasta olduğunuzdan bahsetmişsiniz, geçmiş olsun, yoksa Covid mi oldunuz? Bizim ailede ben hariç Covid olmayan kalmadı. Ayakta geçirdiler ve şimdi iyiler. Ama herkes yine yakalanabiliyormuş, onun için çok dikkatli olmak gerekiyor.

    Allah lafzını okuyabildiğim ve fotoğrafını paylaştığınız ne tür bir işlemedir. Çok güzel görünüyor, elinize, emeğinize sağlık.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar,
      Ben türk net kullanıyorum ama tabii ki türk telekom altyapısını kullanıyorlar ve yalnızca bizim sokakta 3m kabloyu kesip çalmış birileri ama aynı gece şehrin 200 ayrı noktasında yapılmış o kablo çalma işlemi diye duydum .
      türk net türk telekoma top atıyor o da sağlayıcınız değiliz deyip çıkmaya çalışıyor işin içinde,
      bizdeki sorun şu oldu evd eyayın yok merkez tv de bağlı pc var online seçmeli yayın açtığımız için görsel arşivimiz de belgesel film ve animasyon olarak destekleyemedi biri 60 gün epey sorun oldu

      a yok çok şükür testlerimiz negatif çıktı ama boğaz enfeksiyonu alerji sinüzit falan çorba gibiyiz etkileri hala sürüyor.

      o tablo filografi tekniğini kullanarak hazırladığım bir sipariş bir süredir eğitimini aldıktan ve sergiye katıldıktan sonra sipariş alıp özel tablolar hazırlıyorum .
      Çok severek yaptığım rahatlatıcı bir uygulama .
      Yorumunuz için teşekkür ederim Allaha emanet

      Sil
  2. Adını unuttum ama o bakırı şekle sokmak zor ve emek istiyor gerçekten, şimdiden bile çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, emek olmadan yemek olmaz demişler o yoldan yürümeye devam ediyoruz

      Sil
  3. geçmiş olsun, kolay gelsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kah hasta olduk kaaah geçti gitti

      Sil
  4. ben bi beşinci günün şafağını biliyorum gandalftan :)

    YanıtlaSil
  5. Ay nihayet geldi mi internet, bravo valla.
    Bizim yeni evde de fiber internet yokmuş (nasıl oldu anlamadım aynı mahallede burada var orada yok) bizim oğlanlar birbirine düşmeden idare edecek mi diğer internet hiç bilmiyorum şu an. İkisine ayrı internet bile almak zorunda kalabiliriz dite düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiber için ısrarcı olun kayıt bırakın bence :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar