Güzel Bak Güzel olsun

 


Sabahları 6 da başlıyorum güne okullu çocuğu olan bir çok anne gibi :) kötü değil özellikle yarım saat erken kalkıyorum kendime vakit ayırmak için.Beslenmesiydi hazırlandı o hazırlansındı evden çıkmaydı derken ve de çok şükür karlı kışımıza kar temizleme ve buz çözme işlemleri de rutine dönmüşken okula 8 de başlayan ders ile aynı zamanda varıyoruz. onu okula bırakıp geçen yıl atölyeye dönüştürdüğüm ofisime geçiyorum. Kendi proje ofisimi kapatım başka bir firmaya denetçi olarak çalıştığımdan ofiste mesleki bişey yapmam gerekmiyor ama tüm tablolarım ve de üretim malzemelerimi koyabileceğim bir yer olması açısından güzel bir değişim oldu . okuldan alana kadar çocuğu tablolarım üzerinde çalışıyorum her sabah olmuyor insan bazen üretmek istemiyor belki de bilemiyorum çıkıp yürüyorum heykelde , ırgandi köprüsünden yeşil türbeye doğru sonra geriye gelip ulucamiinin etrafında dolaşıyorum çocuğu alıp çoğunlukla eve geliyoruz.

öğle yemeği o dersine ben de pc başına denetlenecek projeleri incelemeye geçiyorum.
Bazen kısır döngü gibi geliyor arada farklı lokasyonlarda işlerimiz olsa da bir düzen olması iyi hissettiriyor.






Tablo da ; 
Yusuf 21' Allah şüphesiz istediğini yapmaya güç yetirendir.Fakat insanların çoğu bu gerçeği bilmiyorlar.
 manasına gelen 'La Galibe İllAllah ' yazıyor. 
Arapça harfleri tanıyıp bazı kelimeleri okuyabilsem de anlamını teyit ettirmediğim hiç bir siparişi almıyorum.
Kendi tasarımlarımı yapmayı sevsem de ne yazık ki filografi denince insanların aklına çoğunlukla arapça yazılarla olan tablolar geliyor ve para kazandıran neyse ona yöneliyorsunuz hayallerin desteklenmesi gerek neticede.




Bu ofise zorunluluktan taşınmıştım önceki yerim hem daya yakın hem daha iyiydi ama toprak kayması sonucu kamulaştırıldı bina ve çıkartıldık ve bu da mantıklı can kaybından korunduk şükür. ama bu ofiste şöyle atıl bir köşe var ben de kendi küçük kış bahçemi oluşturdum zaten bitkilerim vardı benimle her ofise peşimden gelen :)
Sabah erken gelince ofise sabah güneşini görmeye başladım bu da beni mutlu ediyor binalarla kapalı alana bakıyor oluşu can sıkıcıydı 









bu hafta okuldan değişik tohumları çimlendirip gözlemleyin demişler.biriktirdiğimiz tohumlar , ciz de tohum gördükçe toplar mısınız toprak parçanız olmasa da ekebileceğiniz.




hırkayı bitircem diye ya da bilmiyorum karda burda araç kullanırken ya da sadece kronik sıkıntısı depreşti sol baş parmağım gene his kaybı yaşıyor sağolsun .
hani varlığını bilmediğiniz özellikle ayırdında olmadığınız şeyin yokluğunu yaşıyor olmanın garipliği durumundayım 

Sizler nasılsınız neler yapmaktasınız






Yorumlar

  1. geçmiş olsun, çalışmalarınız ve bitkiler çok hoş; kaktüsler özellikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ofisimi ilk açtığımda şu uzun ağaç gibi olanın hediyesiyle başladı maceram çalışırken 4 duvar arasında yeşil ve canlı bişeyler olması motive ediyor insanı

      Sil
  2. çiçekleriniz çok güzel olmuş. Ben de gördüğüm değişik çiçeklerin tohumlarını saklarım. Geçen yaz mescit bahçesinde çok güzel çiçek gördüm araştırdım pasiflora imiş adı. Yaz sonu tohumlarından aldım kuruttum. Bahçem yok şimdilik ama bakalım ne zaman olursa dikerim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. passiflorayı ben de çok severim çiçeği hayran olunası katmerlikte ve canlı renklerde, bir keresinde onun bir çiçeğini dalıyla koparmışyık ölmesin diye de yanımızdaki pet şişeye koyup eve getirmiştik köklendi biliyor musunuz saksıya diktik aynı yöntemle bir de hanımeli çalımız oldu :) aklınızda olsun sarmaşık türü bitkileri dalından çoğaltabilirsiniz genellikle

      Sil
  3. maşallah yine aktif ve yoğunsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koşturmaca içinde olmak benim karakterimin parçası oldu galiba :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar