Geçiyor günler



günübn çiçekleri veee her birine şarkı saklayacağım bu yazım bol şarkılı olacak haydi hazırsanız başlayalım 




mesela hatmi çiçeğinin iyileştirici etkisi tadında bir şarkı koydum 


veee bir çeşit aşk şarkısı :) şu ara çok duygusalmışım gibi davranalım 


tatlı bir yaz güneşi için sizi bu fotoğrafa sakladığım şarkıya alalım 


bu pazar oğluşumun doğumgünü hediye olarak bunu aldım
seveceğini düşünüyorum ama tabii ki önergen hücrelerini tahmin etmek her gün zorlaşıyor




hırka bitti pembe rüyalar ismini verdim 


bir de altına bişey öreyim takım olsun dedim demek isterdim ama kalan ipleri değerlendireyim her yer parça parça bi sürü yumak olmasın diye başladığım iş bu da 




düğmelerini özenle seçtim 


daha doğrusu düğmelere aşık oldum ve de her rengini aldım 


sanıyorum ki bunun bitmiş halini göstermemiştim model hızlı ilerleme özelliğine sahip olduğundan çabucak bittiler



günler nem oranı yüksek geçiyor ne dersiniz

 

Yorumlar

  1. elini veeeer :) bu nemli g,nşer bi geçseydi, bari 15 ağustos gelsiin :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa bende saklamak istiyom şarkııı, elini ver elini tutarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haydi bir sonraki yazında ödevin bu olsun o zaman

      Sil
  3. Oluşunun doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşlara, çantaya bayıldım,şarkı için de nice yaşlara gülüm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar