Haftasonundan

Cumartesi sabahı oğlum haydi deniz kenarına gidelim dedim biraz mırıkladı elbette çünkü bilgisayardan uzak kalmak mantıklı gelmedi kendisine. ama bende de işin peşini bırakacak ruh hali yoktu.Arkadaşımı aradım yakın bir sahil kenarında yaşıyor denizde yosun çok dese de kalktık gittik zaten yüzmediğimizden sahilde kumlarla yengeçlerle debelendik bir kaç saat denizin havası rüzgarın kokusu vitaminimizi doldurduk :)





yanımda Alcatraz serisinin 3. kitabını götürdüm epey keyifli seri Brandonkitaplarını hala okuyorum okumadıklarımda aklım güzel fantastik şeyler yazıyor okuyun :)




                                       

Kuru yengeç buldum bir de bu uzun deniz kabukları çok tatlı değil mi 


                                          

arkadaşımın bir de böyle minik bir bahçesi var çok tatlıydı bahçe tam emeklilikte hayal ettiğim bir ev küçük denize yakın minik de bir bahçe oh miss

                                                 

yanımda götürdüğüm bu örgüme artık kanser işi gözüyle bakıyorum ahahha bu kadar ince iple neden bişeylere başlarım ki anlamam :) ama epey ilerledim yılmak yok yola devam bir şekilde bu da biter :)

                                           

oğluma tulumba da göstermiş oldum çalışmasa da emme basma tulumba gibi dediğimde ne demek istediğimi anlayacak .Bazı deyimlerin gerçekle bağını kurabilmesi için somut halini görmesi gerekiyor insanın bence




dönüş yolumuzda leylek köyüne uğradık küçük serin bir mola verelim dedik

                                                       

Baksanıza aile yavrularını büyütmüş ne güzel değil mi 


Yolunuz düşerse göl kenarında köylülerin işlettiği küçük kafelerde anne limonatası ve reyhan şerbeti içmeyi unutmayın 


kayıklarla tur da atabilirsiniz biz daha evvel gezdiğimizden istemedi oğlum ben de çok hevesli değildim o kısma suyun üzerinde olma duygusu beni de geriyor çünkü :)



Pazarın nerdeyse tamamını evi derleyip toparlamaya ayırdık . Epey iş yaptık elbette oğlum da temizliğe katılıyor.Ben bir adam yetiştirmeye çalışıyorum başka insanlara musallat olacak parazit değil. Bunun için elimden geleni yapıyorum her fırsatta.Sabah kahvaltı için krebi beraber yaptık mesela her fırsatta mutfağa giriyor tüm işlemleri bilmek istiyor hem neden yaptığımızı hem de nasıl yaptığımızı :)

                                                 

Bu yeleği sonunda bitirdim hava 60 derece falan olsa da azimle bitirdim 

                                                        

sabah bir liste yaptım öyle afaki hayalperest bir liste değil ama insan gibi temizlik yapıp bitirebileceğimiz bir liste onu bitirince elimize killeri alıp bişeyler yaptım Erkut mum a taht yaptı ben de kedi yapmaya çalıştım kafası picklet e benzese de ben onun kedi olduğuna inanıyorum :)






Haftaya bol kafeinle başladım .sabah aile hekimime uğradım hem sıkıntıma çare hem de doktor tavsiyesi istedim ama inanır mısınız doktor tavsiye edemedi .devlette randevu çıkmıyor tamam özele gideyim ama en azından işin ehli biri olsun dedim .Henüz öyle birinin ismine ulaşamadım dur bakalım ne olacak daha halimiz sanki bunlar iyi günlerimiz farkında mıyız ?

not:Fotoğraflara şarkı sakladım :)

 

Yorumlar

  1. Benimde bitmemiş yarım kalan yeleğim için seçtiğim şarkı Yüksek Sadakat'tan geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Oy anam bahçeye nazır bir çay alayım dedim bir an aile kavgasının içinde buldum kendimi :D :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar