Vakitlerce Günler

 

Ekrandan uzak kalalım diye anne oğul eski oyunlarımızı çıkarıyoruz domino da epey oynamamıştık kuralları bile unutmuşuz
yani şimdi kaybettim diye çirkefe yatıyomuşum gibi olmasın ama taşlar o kadar az ki çalınmıyor :P okey oynasaydık keşke :)



Sabah güneşin doğumuya uyanmak şans yaz gün doğumları çok güzel :)
spora başladım inşallah istikrarlı olurum kendime inanırım ne diyeyim hareket berekettir 
Bereketli bir gün olsun inşallah 



Kırmızı güneşle güzel bir gün olsun hepimize 



Yorumlar

  1. bu sıcakta spor yani klimalı salonda olabilir ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klimalı vallaaa aksi nasıl mümkün olur bilemiyorum

      Sil
  2. Şu ekrandan uzak durma işine ben de kafayı taktım. Ama uzak durduğum süreçte yapacak bir şey bulamadığım için sıkıntıdan bayılma noktasına falan geliyorum. Domino iyi fikirmiş. Bugün bir arkadaşımın önerisiyle punch setlerine baktım. Belki o şekilde kendimi uzak tutabilirim. Gün doğumu fotoğrafı de ne güzel çıkmış. Güzel günler olsun dediğiniz gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkutla ,go ,monopoly,okey bil eoynuyoruz her şey olur :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar