Hayat


Dişim ağrıyordu bir süredir dişçi antibiyotik verdi haftaya imalata başlıcaz dişte :P
bakım gerekiyor arada yapçak bişey yok 



dönüşte esnaf lokantasına uğradık özlüyorum buz gibi sürahiyle gelen suyu 
hep buralara gitmeli yemek için , destek olmalı bence esnaf lokantalarına en azında dışarda yemek zaruri ise doğru düzgün bişey yemeli


Çocuğa yaz için alıştırma kitabı alayım dedim arada tekrar olsun bişeylere amaaa ne yokmuş biliyor musunuz onca yol gittiğim BKM de hiç 5. sınıf yaz kitabı yokmuş çünküüü müfredat değişti ya hani herşeyi geri yollamışlar
neyse ben de kendime termos aldım ne alaka demeyin hayat alakasız zaten 
büyüyünce de bebem kullanır dedim 


kahve konusunda bişeyler yapmam lazım 


aslında bir çok konuda bişeyler yapmam lazım ama ne gerek var 
hayat işte kör topal devam 

sevgiler blog dostlarım f




 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar