Rengarenk


Renkli olmayı seviyorum renklerin enerjisi var bence 
Karışık gibi dursa da bir çoklarına göre bence renkler hayatta görmeye alıştığımız alıştığımız için de onlara karşı körleştiğimiz dağadan ruhumuza köprüler
dağ yolunda gidip gelirken gördüğüm mos mor açmış endemik çiçek gibi mesela 


bu buket i de ofis masama renk olmasını umarak topladım oğlum yaptı artık hep benimle



şöyle elimde 9 tane motif vardı aslında başka bişey hayal edip çıkarmıştım oldukları yerden ama kaderleri böyle imiş :)



motifleri örmek bir şeyleri örmek hiç sorun değil de o ip temizleme işi yok mu o beni hiç cezbetmiyor işte bu işte de hem ipleri temizlemicem diye hem de örgü esnemesin diye elde astar dikiverdim rengarenk çiçeklere rengarenk hayallerle bezeli kumaştan 





düğmeler de aldım böyle ufak tefek ördüğüm şeylere takıveririm diye ve bir de küçük hesap defteri üzerinde parıltılı hayaller kuran kızı görünce tabii neden olmasın bence benim renkli hayallerimin kara kaplı defteri bu olmalı dedim ve alıverdim yanıma


bitmiş hali de budur kitap kılıfımızın aslında muhtemelen bir ıpad kılıfı olmayı hakediyor. ölçülere bakayım 





şöyleli bir pantolon kestim aslında diktim de ama sonlara doğru sandalyede sırtım ağrıdı ve savsakladığım için kemeri az tuhaf oldu ama sanırım onu öyyylece giyerim ben 


bu haftasonu can sıkıntıısndan değişik bişeyler deneyelim dedik ve pazardan güzel kokuyor diye aldığım lime limonlar ile elmalı soda denedik 
denemelisiniz ki zaten biliyorsunuzdur ben böyle ilk gördüğüm ve de sevdiğim şeyleri sanki dünyada ilk kez ben bulmuşum gibi balllandırarak anlatıyorum ya bu da bi çeşit huy işte 




aaa bir de ekmek pişirdim 
glutensiz ekmek donduruya atmak için yapıverdim iyi oluyor çıkarıp ısıtıp kahvaltıda insan ekmek arıyor alışkanlıklar kolay gitmiyor işte


Çılgın hırsız  4 ü izledik ben özellikle İMAX e bilet aldım öyle izleyebileceğiz sanmıştım ama imax diye satılan biletlere rağmen filmi öyle izleyemedik çok üzüldüm ben evde de sinema gibi izlerdim ne anlamı kaldı ki filme gitmenin diye düşündüm çünkü artık o da pahalı 
her şey pahalı delireceeeem






çin elmaları gene büyüyor bunlardan reçel yapıyordum ünide staj yaptığım DSİ birimindeki hatunlar çünkü bahçede çok vardı bunlardan


trabzona gidicem ya yeni doğum yapmış bir arkadaşım var kıçesine bişey öreyim dedim pembeli iplerim kadarlık bişey başlaıdm bakalım nasıl olacak 


eee daha daha nasılsınız sevgili blogcanlarım



 

Yorumlar

  1. Çok tatlı olmuş kitap kılıfı. Ellerine sağlık.

    Ben de en son sinemaya gittiğimde film karanlık sesi kısıktı, bir de yatak gibi koltukları vardı, sanırsın sinema değil otel, kimse uyurken rahatsız olmasın diye ışıkları ve sesi kısmışlar. Paranla rezil oluyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet üzülüyorum artık , çünkü herşeye çok para verip daha az karşılık alıyormuşuz gibi geliyor

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar