Örüyorum, Akşamdan Akşamaa


eve gelip de akşam yemeği faslını geçtikten sonra dinlenme saatlerim başlıyor
bazen oğlumla film seyrediyoruz 
bazen ben dizi açıp örgü örüyorum biraz ondan biraz bundan örüyorum 
o yüzden de hepsi aynı anda bitecek gibi duruyor ::)



böyle bir bluz yapıyorum belki süvetere eviririm şu an bilemiyorum bakalım nasıl olacak 


mesela şu kadife iple yelek örüyorum soğuk havalar gelmeden biter umarım o da aslında az kaldı ama her sırada kontrol etmem gerektiğinden ve de çok söktüğümden elim ona pek gitmiyor




ama ipi çok güzel sökülüyor yumağından 



etek ucu bitti kollara bakalım ne zaman netlik kazandıracağım bunları bazen ben de merak ediyorum :)




ofiste de lego çiçek köşem var renkli şeyler görmeye benim ruhumun ihtiyacı var kesinlikle sanırım ben de öyle bir kişiye evrildim işte 
tek renk olamayan sabit ve herkesle aynı olan masalara tahammül edemiyorum kişiselleştirmek sanırım ait hissettiriyor bana 


renkli kalın gençler





 

Yorumlar

  1. Minik köşenin güzelliği :)

    YanıtlaSil
  2. en üstteki bu haliyle bir askı eklenip giyilebilir vallahi gençler şimdi hep böyle minicik şeyler giyiyorlar, bir ergene versen nasıl sevinir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteklediğim bir giyinme tarzı değil o yüzden biraz daha öreceğim üzerine :)

      Sil
    2. yax kış böyleler bir de, nasıl üşütmüyorlar ben de onu anlayamıyorum, ben kışın katkat yine donuyorum :))) itiraf edeyim ben bir 25 yaş genç olsam giyerdim kesin, nasıl güxel duruyor baxılarında (erkeklerin kadınlara hatta kıx çocuklarına yiyecek gibi bakmadığı ülkelerde yaşamak büyük lütuf tabii)

      Sil
    3. farklı bir yerde yetişsem görüşüm farklı olurdu belki ama durumun ben sadece erkeklerdeki bakışla ilgili olduğuna inanmıyorum ama olsun hayat bir tane kimse kimseye zarar vermesin de nasıl istiyosa öyle yaşasın

      Sil
  3. gökkuşağı gibi yaniii :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar