Cumhuriyet Hep ve Her Zaman, Biz Demek

Pazar gününü tamamen dışarda geçirdik ve hiç yoruldum demedi çünkü Bayram Günü
Sabah erken saatte okulunda kutlama vardı diğer ilçede olduğu için okulu erken çıktık evden.Çok keyifliydi bu kutlamalarda hep gözlerim doluyor . Umutlu hissediyorum yani kısmen .
Sıraya giremeyen arada İltiklal marşını kaşıran 10 yaş çocukları bende kısmi umut uyandırıyor elde bişey yok .





Kalabalıklara tedirgin giren bir neslin devamı gibi hissediyor olsam da bu coşkuları stadyumlarda yüzlerce insanla paylaşabilmiş olmanın duygusallığını coşkusunu çok seviyorum ve mümkün olduğunca oğluma aşılamaya çalışıyorum 


tabii ki iki saat yürümekten ötürü arkada sızdı 
ben de bir kahve ile enerji ekledim kendime zira eve gidiş de bir macera oluyor bize

Ertesi günü de tatil yapılınca oğlanla sanayiye gittik evvela. çünkü önceki akşam yakıt alırken çocuklar dedi ki abla farın yanmıyor hazır tatil dedim oğlanla gidip rahat rahat yaptırayım .
o kadar sanayi gezince az benim de oyuncakçıma uğradık 



burası da benim lunaparkım sayılabilir.
İpler hele ki markalı ipler çok pahalı ama öyle böyle değil 
bu yüzden sardırıp alıyoruz 


sonbahara bakar mısınız nasıl canlı renkleri 


şu hırka da maymun iştahlılığımın kurbanı olmaz ve yarım kalmaz umarım 


benim elimdeki glutensiz kraker Migrosta çok çok çeşitli ürünler var bir tık benziyor olsa da asla bir üçgen mısır cipsi tadını vermiyor ama işte mış gibi yapıyorum 
Şu ara bu konuda çok ustalaştım yani mış gibi yapmakta 



siz de durumlar nasıl ?

 

Yorumlar

  1. Bizde de oldukça koşturmalı bir hafta geçti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşturmaca hiç btmiyor sadece rengi farklı

      Sil
  2. yaşasın cumhuriyet hırkalarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen neden spama düşüyorsun anlamıyorum yaaa ,aylardır böyle oluyo

      Sil
  3. Merhabalar.
    100. yılını kutladığımız Cumhuriyet Bayramında Ankara'da olamadığım için, ilçemizdeki sönük kutlamalarla yetinmek zorunda kaldık. Ama evimizi ve bahçemizi bayraklarla donattık.
    Yüz yılın birikimi olan cumhuriyet şenlik ve kutlamaları öyle bir güne değil, bir yıla serpiştirilmeliydi. Bu, Cumhuriyetin başında olanların düşünmesi ve proğramlaması gereken bir görevdi.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum bu kadar imkanlar varken şu yıl ne kadar vasat 😓

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar