Okul Yolu


Sabahları çok erken çıkmıyorum evden çünkü oğlanla eve zaten geç varıyoruz bir de sabah erken çıkarsak evde hiç vakit geçirememiş olacağız diye rutini öyle oluşturdum 
umarım doğru olanı yapıyorumdur 




kalimbası ile yollarda mutlu mesut dolaşıyor 
umarım geçici bir heves değildir birşeylerde ilgisinin uzun süre kalabilmesi aslında güzel olur ama pek yok onlardan hayatımızda o da anası gibi ordan oraya gidiyor kafa hep 


Sabah çok erken çıktığımız bir anda çok da üşümüşken zencefilli kurabiye ve tazecik çay içebileceğimiz bir durağa uğradık iyi geliyor böyle şeyler 
küçük molalar 
mola hakkı olmalı insanın hayatta da 
mola mühim 
dikat edin kendinize blogcanlarım 


 

Yorumlar

  1. Zencefilli kurabiye hiç yemedim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok lezzetli oluyor geçen yıllarda evde yapıp bir de süslemiştik şimdi bana glutensiz tarifler lazım

      Sil
  2. Merhabalar.
    Elbette bir anne ya da babanın, evladına evde ne kadar çok zaman ayırırsa o kadar iyidir ve doğru olanı da budur. Ancak, maalesef hele de büyük şehirlerde günümüzde çalışan anne ve babalar olunca, evlatları ile pek fazla görüşemiyorlar. (Torunlarımdan biliyorum)

    Kalimbayı bir önceki yazınızda okumuştum. İnşAllah bu kalimba ilgisi geçici bir süreliğine olmaz. Geçici süreliğine bazı şeylere olan hevesler için "maymun iştahlı" diyoruduk değil mi?

    Selam ve saygılarımla birlikte en Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle maymun iştahlı olmak insanın kendisi için de üzücü bişey bence yani seneler sonra dönüp baktığınızda , ama tabii ki yetenek ve ilginin nerede olacağını bulabilmek için de denemeye devam etmeli her denediğimizde uzun zaman mutlu olacağız diye de bir kural yok , hayat çok karışık :)

      Sil
  3. o kurabiyeler ne güzel ama yaaa de miii :)

    YanıtlaSil
  4. Kalimbayı ben de sevdim ama sadece sevdim ötesi yok bende 😃 zencefilli kurabiye bayılırım afiyetlerce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzaktan uzağa ben de sevdim :) ama sesi yakından da hoş

      Sil
    2. uzaktan uzağa ben de sevdim :) ama sesi yakından da hoş

      Sil
  5. Yol anılarınıza bayılıyorum, bence doğru yapıyorsun evde vakit geçirmek sağlıklı diye düşünüyorum. Zencefilli kurabiye severim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar