Yaşanmışlıkların taslaklarını toparlama yazısı 1


Bloğa grup grup fotoğraflar bırakıyorum vakit buldukça yazısını yazarım niyetiyle fakat epey yoğun koştumacalarda bu niyetim kalmış epey derinlerde. Ufaktan yazıvereyim de blog da sessiz kalmaz hem de birikenleri eriteyim.
Bu kadife ipler çok tatlı duruyor ama motif örmek eziyet biraz çünkü çok fazla tüy döküyorlar kesince bittği için sevindiğim ama çok da keyifle örülen bir ip 
hani örecekseniz aklınızda olsun her yana tüycükler uçuşacak :)


 




amaaa bitmiş hali epey de güzel oldu çok da sevdim hani az daha büyük beden montum olsa giyeceğim ama şu ara sade hırka ile çıkılacak havalar değil çok soğudu ya kar ortalık 



kar yağmış olsa da gün goncaları hala umutla açma peşindeler


geçen oğlanla yürüdük kale içinde epey zaman olmuş gezmeyeli amaçsızca sokaklarda 
bitkileri keşfetmek çok eğlenceli

baksanıza eğrelti otlarına



aslanağızları da güneşe aldanıp açmış 



sevdirgen kedileri de sevmeyi ihmal etmiyoruz



Kaleiçi sokaklarında bu şekilde inşa edilen cumbalı tarihi dokulu evler çoğaldı 
gerçi bu evin inşası çok sürdü sanırım finansal sıkıntıları var zira 5 ayda içine girip oturabilirlerdi hatta o kadar bile sürmez çok hızlı inşa edilir bu yapılar 






oğlanın berberine de gittik fırsat bu fırsat deyip 


bu da benim klasikleşen erkek berberi yanı bekleme kahvem :)


sömestr tatilinde şantiyeye beraber gittik elbette çünkü yapacak başka bişey yok :)


ne yazık ki demiyorum bence bu durumların da ona bir şekilde faydası vardır 
yani umarım vardır :)
sizce de vardır değil mi :)

 

Yorumlar

  1. Püf püf bi hırka oldu çok tatlış

    YanıtlaSil
  2. Rahmetli dedemle babaannem kaleiçinde otururdu. Küçükken ne gizemli gelirdi bana o taş surların arkasındaki daracık yoldan geçip iki katlı eski eve girmek arka taraftaki avu ve bahçesi.
    Anne ile işe gitmek de ayrı bir zevktir sanırım.
    Motifler ve hırka çok güzel olmuş, emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEsinlikle gizemli yerler daha yakın zamanda surlar içinde açılan küçücük bir kapıdan girilen bir eve misafir gitttik o taş duvarın içinden geçip kocaman bir avluya girdik ve kocaman bir de ev saklı dünyalar gibi

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar