Yaşanmışlıkların taslaklarını toparlama yazısı 3

Bilsem e ilk başladığı sene şu terrriyum u yaptılar sınıfta
kapağının vakumlu olması ona yetmeyip bir de streç e sardık efenim çünkü tahtanın gözeneklerinden hava kaçarmış da habitat ı bozulurmuş 
geçen süpürürken bir baktım ki içinde kocaman mantar büyümüş 
çok şaşırdım yaa iki senedir kapalı ortam
demek sporlar kayalardan aldığımız toprak ya da yosunda vardı 


geçen sene örüp örüp dolaba tıkıştırdığım süveterlerimi giyme zamanlarım da geldi ohh mis mis 



aaa Doctor WHO seyreder miydiniz 60. yıl özel bölüm geldi henüz seyretmedim ama donna noble var  ve de  David Tennant lı Doctor Who 
sanırım Türkiyede de disney plus da olacak ama inşallah bi şekilde olsun yaaa ben seviyorum eğlenceli bilim kurguları 
çünkü hayat çok gerçekçi bir dram...


hastalıklar yamacımızda çoook yakınımızda 


Lejyon kitabının devamı da varmış onlara da başladım vallahi su gibi akıyor hikaye 


çünkü sevdiğim çeşit delilik 


çiçekli bir kazak modeli görmüştük sevdim hemen başladım  çok da kolay bir örgüsü var yani accıck bilen yapar 
haydi siz de yapsanıza





Kazak ünlü bir italyan tasarımcının tasarımı imiş Vakko da satıyomuş ülkemizde 64bin tele ye 
yahu 64 bin 
yuh dedim çünkü kaça mal ettiğimi söylemeyeceğim 
64 e birine malolmadı ama okadar diyeyim 
hatta 128 de biri bile değil maliyeti ha ipi alpaka ve moher denen cins den aldım italyan tasarımcımız ipek falan da katmış işe bak o yüzden ederi artmış olabilir :P


haftasonu hasta idik evde ben bir yanda oğlan bir yanda ama beni köle gibi kullanıp origami işçisi yaptı hatta işçi bile değil tam anlamıyla köle :P
daha bitmedi bile modül modül modül bi sürü yapcakmışım ki beyfendi birleştirip de bişey yapcak kendisine 

bakalım nasıl bişey çıkacak 

 

Yorumlar

  1. Bu aralar hiç bir şey yapasım yok ama senin örgüleri görünce bir hevesleniyorum, eline sağlık. Evet el işi örgü ürünler aşırı pahalı, yünler de zamlandı ama o kadar da değil kardeşim Altmış dörtbin nedir ya hu!? Geçmiş olsun ,hastalık havaları başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi uçmuz bazı şeyler, bu sabah denk geldim evde bebek örgüleri ile para kazanmaya çalışan hatun isyan ediyordu ,marka diye akrilik naylon ipli ürünü alıp bebeğine giydiriyosun yarı fiyatına pamuk örgüme pahaşı diyorsun diyodu haklı kadın cahip bi marka takıntısı gelişmiş

      Sil
  2. Açıp Doctor Who'yu tekrar izlesem. Çok oldu, yeni bölümlerini hiç bilmiyorum.

    Kazak nefis. Ben de geöen ev misafir doluyken örgüyü aldımdı elime. Uyduruk bi süeterimsi şey başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun örmek iyidir ,uydur kayfır nolcak, son iki sezonu ben de izlemedim yaa karakter değişimleri bir ara kopardı ya da David i çok sevmiştim sonrası koptu

      Sil
  3. işte hayat :) doktor who bakayım tenant usta yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır ilk kez yorumun spam a düşmemiş çok sevindim valla 🙃

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar