Hayat Büyüyor

Küçük bir molaya ihtiyacım var.
Çok küçük de olur sanki burasından çok emin değilim hem uzun mola olacak da ne olacak ben sıkılırım yahu :)
Koşturmaca içinde kendimin peşinden koşturuyor buldum yine kendimi 
Dün akşam oğlum suyu neredeyse eve kadar taşıdı kıyamadım yoksa yolun tamamında taşıyacak kadar azimliydi .
Yorumdum demiyorum ama sözlere dökmem gerekmiyor oluşu da harika bişey .Tabii ki ben kıyamadım ona aldım elinden bidonu ama olsun belki böyle böyle büyüyor çocuklar






bizde zorunlu idi .
Taşıyacaktın bu halam babannem 4 bağ çayır taşıyor ise ben 2 bağ taşıyordum onun yaşında 


bağ dediğim şeyler şu şekilde öbekler.Karadeniz engebesinde makineli tarım pek mümkün değil çayırları balya yapma şansımız olmadığından yine çayırlardan oluşturulan iplerle bağlardık 

Heeeeey gidi gençlik ya da çocukluk demeliyim belki de , aralarında fark hiç oldu mu acaba




Oğlumun yeni merakı kalimba çok sevmişti denemeyi çok istiyordu bir arkadaşında deneyince de kendinde olup öğrenmek istedi bakalım bir kaç şarkı öğrenip alıştırma yapacak gibi çok sevdi 



Tavsiye üzerine aldım oğluma bu kitabı bir ton kitabı var okunması gereken ever kabul ama kargodan çıkınca hemen okuyor evdekiler sanki yokmuş gibi davranıyor 

huy işte herkesin huyu bir başka 

iyi bakın kendinize blog dostlarım 

 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Asker ocağında eğitim alanında herkesin görebileceği bir yere, "eğitim de ter dökmeyen, cephede kan döker" diye bir söylem asarlar. Bence çok doğru bir söz. Neden bu söylemden bahsettim? Şunun için: Çocuklarımıza hayatın zorluklarını yaşatalım, onlara kıyamaz isek, ileride hayat onlara kıyar. Burnu sürtülen çocuklar, zorluklar içinde yaşayan çocuklar, hayatta her şeye hazırlıklı oldukları için bocalamıyorlar.
    Oğlunuzun sevdiği kalimbayı ben de çok sevdim. Nedenine gelince birazcık müzik enstrümanları ile aram iyi olduğu için.
    Selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazarken aklımdan geçti biliyor musunuz aynı şeyler.zorluklarla nasıl başedeceğini kendi geliştirmeli bu kısım rehberlikle olmuyor kesinlikle katılıyorum

      Sil
  2. mola pekiii ezgi molaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Hayat akıyor, çocuklar büyüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve biz bazen yaşarken anıları biriktirmeye yetişemez oluyoruz

      Sil
  4. Sorumluluk almış taşımış işte ne güzel. Sen de evdeki kitapları yeniden kargodan çıkıyormuş gibi dene belki ilgisini çeker

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar