Yaşanmışlıkların taslaklarını toparlama yazısı 2

bu beton bir firmanın üretim tesisindeki prefabrik kolonlardan alındı yapıldığı yıl düşünüldüğünde çok da fena değil fakat tabii ki olması gereken değerlerde de değil 
bazen laboratuarda kırılmış karotlara bakmayı seviyorum 
psikopatça edindiğim hobilerden biri de bu galiba 





Çocuk cumartesi okulunda iken ben de atölyeye uğrayabiliyorum arada bu atölyeye bir çeşit çözüm bulmam lazım bakalım nasıl bişey bulacağım düşünüyorum henüz netleştiremedim 



Lejyon kitabını sevdim okumuş muydunuz 
bu adam tam ben yalnızca o suretlerimi netleşmiş karakterler olarak karşımda görmüyorum bir de o evreye geçersem evlere şenlik bi ruh halim olacak net 


ılıman havalardan birinde artistik bir fotoğraf çekeyim dedim anca bu kadar oldu 
yazdan beri evin içinde beslediğim fesleğen de azimli kışı da atlatacak galiba :)




geçen oğlanı beklerken baktım yok kenarında belediye budamış atmış mis kokulu dalları 
bir kaç tutam aldım eve getirdim sardım sarmaladım bağladım kapıya süs yaptım karlar düşdüğünde güzel olurlar 


ve legolar evimizin dört mevsim bitki örtüsü :)


sürekli bi icat kafası :)

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar