filografi çalışmalarım - AT

Her gün bir yazı yazıcam diye vallahi konuları kaçırmayım diye nasıl organize ettiysem kendimi araya yazı karıştırmayayım diyorum e diyorum ama ürettiklerimi nereye koyacağım şimdi ben :)


Mesela çok sevdiğim at bitti bakın bakın nasıl sevdim kendisini zor olan sahibine yollamak yeni siparişe başlamak :) bu zor işte :)



bi de selfi yapalım yıllara kalsın :)


bu attan ilham aldım ve de şu çizimden renklerimi seçerken 🤗


resimdeki duygu çok güzel aynını besledim üretirken atıma :) 

sevgiler 





Yorumlar

  1. Emeğinize sağlık, çok güzel bir çalışma... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. ayyyy kıskanıyorum ya bu el becerisine dayalı işlerinizi görünce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂😂 ben de kıskanıyorum kıskanmak başlamanın yarısı hadi siz de başlayın 😄

      Sil
  3. Tebrik ederim çok güzel bir çalışma böyle çalişmalari görünce hayran oluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir çalışma ,ellerinize sağlık muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Ah ellerinize sağlık o kadar güzel olmuş ki! <3
    Bu arada ben de yeni haftayla birlikte filografiye başlayacağım, belki ara ara tecrübelerinizden faydalanırım.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ne demek bildiğini iyi öğretebilenlerde olurum inşallah

      Sil
  6. şahane olmuş.çok beğendim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar