22 Şubat 2019 Cuma

şubat 22 - Hayatisizmişim

başlar alıştırma turuymuş yaaa Ezgi zorları sona saklamış resmen diyorum

22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen birşeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..




hayati önem taşır diyebileceğim bildiğim nasıl ipucu olabilir ki benim :)

yani bana ait olan yok ama benim de instagramdan yakın zamanda öğrenip Allah bu bilgiyi paylaşandan deneyip bilgiyi eidnenden allah razı olsun diyeceğim şeyi yazayım madem :)

cam silmek hakkında bir ipucu bu yok yeaaaağ demiştim ama sonucu görünce harbiden dedim , Şöyle ki bir miktar bebe şampuanı döktüğümüz su ile herhangibir bez ya da sünger farketmiyor camı siliyoruz bırakıyoruz başka bişey yapmak yok millet sil bırak , muhteşem net oluyor iz yok leke yok valla bence bir deneyin memnun kalacaksınız diyorum bak sil bırak diyorum cam diyor o kadar hani :)

sonraaaa bak fishler blue point den bahsetmiş miydim size bir tencere değil o şahı düdüklü tencerelerin piriiii kendisi ve çok da pratik kullanımı  kızların çeyizlerini koyun koydurun diyim kullanıldıkça dua alırsınız on yıllarca :)

hayati bilgim pek yok benim yaaa öyle standart şeyler biliyormuşum

ama

burada net bir bilgi vermek istiyorum ve mesleki olarak bence epey de hayati

ev alırken AMAN DİKKAT
yapının yapım yılını bağlı olduğu belediyeden ruhsat bilgilerini , denetime tabii tutulup tutulmadığını , araştırın içinde bulunduğumuz evlerimiz güvenimizi sağlasın bizlere mezar olmasın DEPREM var DEPREM


hayati ancak bu olabilir sevgiler


Not: foroğraf şuan üzerinde çalıştığım filografi çalışmama ait 🤗






25 yorum:

  1. Gidip bir bebe şampuanı alayım ben hemen.

    Fishler iyi de anacım çok ağır o yaaa, taşıyamıyorum ben ağır tencereleri :/

    YanıtlaSil
  2. Tam da havalar güzelleşip camların gözümüzü tırmaladığı günlerde çok şahane bir ipucu oldu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa bebe şampuanı çok ilginçmiş, kurulamak da mı gerekmiyor?
    fishler blue point çok pahalı yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldığımda Türkiyeye yeni girmişdi iyi denk gelmişti şimdi uçmuş 😒

      Sil
  4. Çok güzel bilgiler. Hele ev alırken dikkat edilmesi gerekenler çok önemli. Ayrıca fotoğraf da çok güzel. Başarılar👏👏👏

    YanıtlaSil
  5. Bebe şampuanını hemen denemek istiyorum, Fishler alana kadar evladiyeliğimi kullanıp tırsmaya devam etcem, ev için verdiğin bilgiler çok kıymetli, herkese kullanmak nasıl olsun.

    YanıtlaSil
  6. Ipuclari az ve öz harika olmuş not aldim

    YanıtlaSil
  7. daha ne olsun özellikle sonuncusu çok önemli ...teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  8. Bebe şampuanı ilginçmiş aslında :) Çalışmanızın tamamını da merak ettim, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da paylaşıcam hazirana ne kaldı ki 😄

      Sil
  9. Bu cam silme isini sevdim mutlaka deneyecegim 😊

    YanıtlaSil
  10. Bebe şampuanını hemen deneyeceğim :)
    heheh zor sorular sona kaldı az kaldı son 5 gündeyiz :)

    YanıtlaSil
  11. Bebe şampuanı diyorsun ilk cam silisimde deneyeceğim bunu

    YanıtlaSil
  12. "TOKİ"
    Corafi durumu,mimarisi,kullanılan malzeme uygunluğu,yaşam-kültürü ve ulaşım problemi çözülmeden yapılan yapılar...
    Bence de TALAN...Ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  13. geçenlerde sanırım sohbet grubunda paylaştın mı yoksa başkasından mı duydum bilmiyorum ama aklımda kalmamış demek ki.. şimdi bu hafta güneş kendini göstermişken deneme yaparım ben.. merci ♥

    YanıtlaSil