şubat 27 - cık cık cık

ASXCDFGHJK

27. Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da birşey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın ? Var mı sihirli bir kaç önerin ?


yok

çok net

yok vallahi

çok zor toparlıyorum kendimi o ruh hallerinde bazen toparlayamıyorum bile

denk gelir de yutenimle kahvaltı edersek ya da çay kahve bişi içersek ya da saçımı örerse bir enerji geliyor ammaaa onun dışında yok bende etkisi olmuyor bişilerin


bazen ama çok çok bazen çok nadir denize varmak iyi gelebiliyor o da epeydir yok denecek kadar az olduğundan dolayı

hadi karikatür bakalım :)


bazen hayat size de bu şekilde davranmıyor mu ?

sevgiler


Yorumlar

  1. Hadi ya, ben senin yerinde olsam çivi çakardım, oh, ne üzüntü, ne sinir, bitti gittiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlünce çakamıylsun ki onu da mm ayarlı şöyle gönlünce dan dan vuramıyosun ki

      Sil
  2. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki bakacağım şimdi teşekkür ederim

      Sil
  3. bende yok vallahi 😀 karikatür çok güzel 😀🌸 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Empati bazen yük olabiliyor insana

    YanıtlaSil
  5. Zor bir durum.
    Allah kolaylık versin ne dyim.
    Karikatür müthiş..
    Hayat bazen gercekten zorluyor haklisin.

    YanıtlaSil
  6. insanlarda birbirini anlamıyor öyle yanında geziyorlar, bazen çok gereksiz olanları niye hayatımızdan çıkaramıyoruz ki diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum neden çıkaramıyoruz sanki başka hayatımız varmış gibi

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar