Aslında Bazen Sadece İnadına

 

İnadımdan gülümsüyorum bazen .O kadar kötü ki bazı şeyler
mesleki kavgalar 
koskoca bir derprem felaketinden sonra bile devam eden kasıtlı kasıtsız aptallıklar
ve devam edecek olmalarını bilmek 
yel değirmenlerine saldıran deli gibi hissetmek ve kötüsü bunun farkında olarak o mızrağı ayakta tutma çabası yorucu 
dünyada sırf insanlar diye var olan acılar  insanı tüketici

tüm bu sebeplere inat gülümsüyorum 




çünkü bir adım bir adım daha başka türlü ilerlemiyor hayat bir anda asılı kalmak asla çözüm olamaz yön hep ileri gelene eyvallah 


sonbaharın renkleri ne diyor şimdi değişim bu yönde bahara umutları için şimdi gitmeliyim 



şöyle bişey başladım umarım sonunu getiririm zira şu ara her başladığımı yarım bırakıyormuşum gibi hissetmeye başladım 


dünya iyi bir yer değil ama en azından kapımızın önünü temiz tutabiliriz 

Yorumlar

Popüler Yayınlar