Günlerden Bir Gün

Koştur koştur...
Şehirdeki her belediyenin kendine has lüzumlu lüzumsuz bir prosedürü var asla ortak bir paydada buluşmadıkları gibi kendi isteklerinden de asla geri adım atmıyorlar.
Bir belediye tamamen dijitale geçmişken eimza ile işleri hızlı ghem kağıt ve hem de onca yol külfetinden çıkarmışken bir belediye ekstra dosya düzenleyip ekstra imza için illa şahsen gelmeniz gerek muamelesi yapıyor.Neyse böyle şeylere takılmıyorum zira on dakika deniz kenarına inip tuzlu bir nefes çektim :) 
Ben payıma düşene bakarım onların derdi yaptıkları işle yol açtıkları haksızlıkların muhasebesi 



Ülkem okuyor grubumuz ile bu ay okuyorum  Evvel Oteli azcık geri de kaldım gruptan ama yetişirim bence azimliyim .Linki ekledim proje ve bugüne kadar neler yapıldığını öğrenmek için lütfen ekleyip destekk olmak için muhakkak bir vesile vardır .
Bu kitap süreli olduğundan diğerine mola verdim ama aklım orda inanın 

Hayatla ilgili bir çok sorguya denk geldiğim de bir gün oldu 



Kitapları okurken sayfada bir şarkıya atıfta bulunuluyorsa onu dinlemek çok keyifli 

Eşimin gönderdiği telefon ile tüm sosyal medyanın deneyimlediği ay fotoğrafı çekme deneyimini yapmaz isem makinenin hakkı kalırdı :P




İşler güçler hep bir alemlerde 

hayat koşturmacası asla eksilmeden hep sepete bir top daha sığdırma çabası ile giderken 
eh işte yaşıyoruz biz de 
sevgilerimle blogcanlarım 

Yorumlar

  1. Ayy, eski evde br kere balkona bir çıktım her yer tüy dolu, senin bulduğunu buldum sonra bir kenarda hâlâ içim bulanıyor düşündükçe.

    Ay fotoğrafı güzel :)

    Ülkem Okuyor'a hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni o şekilde etkilemiyor bitmiş hayata üzüntü dışında duyarsızlaşmak da de hisssizlik gibi de değil ama nötr e yakın bir ahval içerisindeyim

      Sil
  2. aslında karşımıza çıkan bu kuş tüylerinin renklerine göre anlamı var diye okumuştum bir yerde. Belki de bir işaret bilemeyiz...
    Fotoğraf hakkını vermiş ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar