Başlıksız yazı



Mesai saatleri dışında neler yaptığımın hayata dair olduğunu düşünüyorum 
bu sebeple işte burdayız .
Oğlanın okul çıkışını beklerken gruba yetişmeye çalışıyorum birinde bir veli gelince diğer bekleme anımda da öğretmen gelince dur benim okumam lazım diyemedim :P
ama dün grup bir gün bekleme kararı alınca yetiştim ancak.
kısa kısa hikayelerden oluşan bir kitap ve en sevdiğimin en kısası olması gibi tuhaf bir durumdayım :P






Siyah beyaz süvetere hırkadan sonra bir iki sıra örebilmeye başlayınca ilerledi gibi kollarına geçtim :)
nasıl olacağından emin değilim ama hepimiz durumu biliyoruz artık değil mi 
ördüğüm şeyi kullanırken mutlu olmaz isek annemin torbaya koyuyoruz o da söküp söküp istediğini örüyor :) 
bu döngüde herkes mutlu ben örerken mutluyum annem sökerken :)



Bayrak siparişleri de bitti küçükler plaket kutularının içine girecek isimli bayrak sevmiyor olsam da benim değiller en azından :P

onlar da sahiplerine yola çıkacak 

 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Bayraklar çok güzel olmuşlar, ellerinize, emeklerinize sağlıklar dilerim. Sahiplerinin de çok seveceklerinden eminim. Hayatımız zamanla yarışıyor, ya da zaman hayatımızla yarışıyor. Sonunda zaman kazanacak ve bizler kaybedeceğiz.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman kazanacak yanımızda hiç birşey kalmayacak

      Sil
  2. Güzel çalışmalar, tebrikler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim

      Sil
    2. Süveterin harika olacağına dair inancım tam :)
      Bayraklarda aynı fikirdeyim seninle ama ellerine sağlık yine harika...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar