Bir Gün Yine Böyle

Cumartesi atölyeyi temizlemeye gittim epey zamandır uğrayamamıştım iyi oldu toparladım ortalığı,sonra bu ihraç fazlası alpaka iplerden aldım nasıl yumuşacıklarrr.markalı ipleri 60 teleyi bulduğu şu zamanda fiyatları çok çok uyguna geliyor 


Patronumla geçen sohbet ederken dedi ki ben narı şöööyle güzelce tuzlayıp yemeye bayılırım.hiç denemedim dedim öyle ki nara bayılırım ben de 
Pazartesi oğlan hastaydı rapor ilaç meyve yüklenip eve çıktık dedim bir deneyeyim 
41 yaşında harika bi tat keşfettim tavsiye ederim ben de sizlere

Yakın çekim hidrofobik etkili fotoğraflar çekmeye bayılıyorjm.elim erip bütçe ayırıp da dslr mize makro bir lens alamadığımızdan telefonlar ile bu hevesimi köreltmeye çalışıyorum arada bir

Geçen gün sevdiğim bi ablamdan aldığım çiçekler tutmuş gibi görünüyor inşallah kışa da unutmazsam ve poşet geçirip soğuktan korursam harika çiçekleniyor bu tabak gibi olan



Mevsimin son domtesleri

Şu renkteki tatlılığa bakın 

Örgüyü dümdüz yaptım alengirli şeylerle uğraşamayacak kadar dolu kafam ç0nkü

Okula gidemediği zamanı telafi çabası

Ben yazıyı toparlayıp dillendirip de yayınlayana kadar ördüm bitti giydim ya ben 🙈
Salgın varmış her sonbahar griballerinin bahanesi dikkat edin kendinize



 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar