Tut Ki ;

tut ki olmadı , yaşadığın hayat hayal ettiğinde çok uzak noktalarda 
peki ne olacak şimdi 
üzerini karalayıp yeniden deneme şansımız yok 
peki ne yapacağız şimdi 
varmak istediğimiz yerden emin olun ki oraya doğru yürüme şansınız olsun 
varamasak da o noktaya en azından iyi yürüdük yahu deriz
hedefe varamadık ama ne yolculuk be hayatım deriz
demez miyiz :)


Deprem raporu yayınlandı meslek odamız tarafından . Şu an yürürlükte olan yönetmeliğe her aşamada tam anlamıyla uymuş olsak bile yapılar problem yaşayacaktı daha çok yolumuz var 
kooca bir ülke olarak, umarım güzel şeyler olsun 
iyi şeyler hakediyoruz bence


Dün iki üç parça glutensiz pratik şeyler alayım dedim iki tane 200lük banknotu bıraktım markette döndüm döndüm fişe baktım 
şu çikolatanın 23 tl olduğu yerde neyi kontrol ediyorsam 


Bir tuhaf dost sohbeti idi ama çay güzeldi...




Kitap bitti güzeldi 
dram sevmiyorum diye diye şu aralar ne dramlar okudum yaaa

bana dram içermeyen kitap önerir misiniz?





 

Yorumlar

  1. Yaşadığımız hayatı beğenmesekte, yaşamak istediğimiz hayata doğru çaba harcayarak evrilebiliriz diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Okuduğum güzel bir kitaptı. Markette çikolata reyonundan uzak duruyotum oysa ne çok yerdim..

    YanıtlaSil
  3. Elantris , bol maceralı harika bir roman.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar