Güzel bir Hafta Olsun

 Pazar günü Aktopraklıhöyük Arkeopark Açık Hava Müzesinde Arkeoloji festivali vardı.Geçen aydan beridir konunun planını oğlan kafasında yaptığından gittik ama bu sefer bir kaç arkadaşını daha örgütledim :) Geçen sene yalnız gittik yine eğlendi ama arkadaşları ile dah afarklı eğlenir düye düşünmüştüm öyle de oldu .Şükür.Hava çok güzeldi mis gibi bir açık hava gezisi oldu .Memnuniyetleri belirttiğimize göre olumsuzluklara geçeyim mi :) Açık hava müzesi bir sürü fabrikanın orta yerinde kurulu , yol çalışması planlanmamış belli ki ve de otopark asla düşünülmemiş  tabii otopark düşünülmediğinden arçların kapadığı yolu bir de işçi servisleri dolunca değmeyin eğlenceye :) tamaaam bu kadar daha eleştirmeyeceğim ya da dur ya Belediyenin firmasının getirip kurduğu yiyecek servisinden de bahsetmeliyim kalabalık geçen yıldan sanki bilinmiyormuş gibi çiğ servis edildi .çocuklara çiğ köfteleri yediremedik bile.yani zaten iki çeşit koymuşsun insanlar hızlıca satın alıp geçsin diye ama o da çiğ neyse . mühim olan anı hanemize artı eklemiş olmamız değil mi ?Yani umarım öyledir :)



Sonbahar da olsa tazecik çıkan yeşil yaprakları bayılarak izledim .
Geçen yıl bir sürü irili ufaklı ahlat ağacı vardı alanda çok keyifliydi birer ikişer yemek bu yıl kesmişler üzüldüm doğrusu ,yani kimseye bir zarar ziyanları yoktu 



Değişik bir sürü aktivite vardı çocukların keyif alacağı 


Pelit e bakar mısınız yaaa tüm gövde taze ağaç filizleriyle dolu


Bizim bebeler için umarım zihinlerinde yer edecek bir aktivite olmuştur

Gerçi benimki dönüş yolunda dişim ağrıyo demeye başladı dişçi yolunu tuttuk 


Dişçinin manzarasına da bayıldım doğrusu.
Antibiyotik başlandı bakalım haftaya işlem başlanacak neler gelecek başımıza sonrasında hayırlısı 


Bu bizim otoparkın kedisi,Çocukların yiyemediği köfteleri verdiğimizden beridir parkettiğimiz anda dolanıyor yamacımıza. Bu kadar yaşlı ve sevdiren erkek bir kedi görmemiştim şimdi iş çıkışı mama alayım diye düşünüyorum her akşam yolumuzu gözlüyormuş gibi hissediyorum yaaa :)
SAnki hiç derdim yüküm yokmuş gibi bu kediyi de yüklendim vicdanıma :) amaaan şuncacın kedi ne yer kaplasın değil mi ama :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar