Pozitif Kalma Çabasındayım









Dün duydum bu Şarkıyı naif bişey pozitif çabasını anlıyor sanki melodiler




Bazı Legolara artık yer bulamıyorum evde 
Genelde setleri yapınca bir kaç kezden sonra yeni icatlarına yedek parçaya dönüşüyorlar.
Ama bu Horizon oyundan esinlenerek yapılmış olanı hiç bozmuyor bunları sergilemek için vitrinim yok ki a be oğlum ben evlenirken bile vitrin kurmamış kadınım evimi neye dönüştürüyorsun :P

Geçen ördüğüm kabağı göstermiştim ya bakın bunlar da bizim motif grubundan arkadaşlarımın emekleri güzelleri de görün istedim ben benimkini seviyor olsam da daha güzelleri elbette ki var :)








Aklımda sürekli ölen çocuklar
Katil aç ve doymaz büyükler var 
ölümler daha çok açgözlünün bakışını çekiyor üzerlerine
sanki tüm dünyada vicdan bitmiş 
merhamet tükenmiş 
sadece daha çok açgözlüler kalmış 
bize de burdan kar kalır mı acaba diye 
elinde odunuyla ateşe koşanlar dolmuş her yana


en güzeli olsun hakkımızda ama en çok da çocukların hakkında 


 

Yorumlar

  1. Kötülük olmadan bir dünya diliyorum.
    Fotoğrafımı görünce Bi mutlu olmadım değil 😇 Erkut için de kitaplık tarzı raf raf bir şey olabilir aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camlı kutu ya da cam kapaklı gerek yoksa olmaz 🤷‍♀️

      Sil
  2. zalime dur diyecek mekanizmalar işlevsiz. vampirden ceylan yavrularına merhamet etmesini bekliyoruz. safdil miyiz neyiz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar