beklerken


Okullar başladı devlet okulu velisi olarak mesaim bittikten sonra oğlumu bir buçuk saat okul kapısında bekliyorum ki alıp eve gideyim .
o sürede değişik kitaplar elbette ki iyi birer yaren oluyorlar


Bu kitabı beğendim bir miktar yukarda bilim dozu hissettirse de iyi ilerledi


Saç örgüsünü beğendim dram ölçüsü dozunda işlenmişti baymadı gayet de güzel bağlandı sevdim


aynı yazarın bu da devam kitabı gibimsi bişeyi imiş ona da yeni başladım 
ingilizce bir iki hikaye okuyup biraz da bundan okuyunca bir buçuk saat beklemek çok da bunaltmıyor :)

Okuma alışkanlığım oğlumdan sonra daha da arttı zira onu bir çok durumda beklemek zorunda kalıyorum 
Bu sene koyduğum okuma hedefini bir kısmını dinleyerek de olsa tamamlayacağım gibi görünüyor

Sağlıkla kalın iyi okumalarınız olsun 



 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Okuduğunuz kitaplarınızdan ziyade, bir devlet okulu velisi olarak çocuğunuzu okuldan almak için 1,5 saat kadar beklemek durumunda olduğunuz konuya takıldım. Bazı şeyleri tartışırken ya da kıyaslarken, zamanı daha çok geriye doğru çalıştırıp oralardan yaşanmışlardan örnekler getirmeye çalışırız. Evet eskiden kimse çocuğunu ne okula götürürdü, ne de okuldan alıp eve getirirdi. 22 bin nüfuslu bizim küçük ilçemizde bile ilk ve ortaokul öğrencilerini velileri okula getirip, okuldan alıp evlerine götürüyorlar. Bu tablo bizim nerelerden nerelere terfi ettiğimizin çok açık bir göstergesidir. İlkokul birinci sınıfa başladığım günlerde okuluma hep tek başıma gittim ve geldim ama ben torunlarımı ilk ve ortaokula kendim götürüp eve getirdim.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve huzurlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle biz sokağımızdaki çocuklara ekleştirilip hayde yürü mantığığla okula gidip gelirdik ama ne yazık ki o kadar art niyetli kişi varken bu zor, şu an çocuğum bir çok şeyi kendi analiz edip kısmen kendini koruyabilecek olsa da mesafe sebebiyle kendi gidip gelemez ben işyerine gelirken getirip çıkışta alıyorum ki sabahçı öğlenci mantığı çalışan ebeveynleri çok zorluyor

      Sil
  2. Ah okuma alışkanlığım oğlumdan sonra daha da arttı mı yazdınız? Ne mutlu :)
    Ben ne yazık ki bir süredir okumaya da yazmaya da pek fırsat bulamıyorum ama umuyorum ki eski düzenime biran önce döneceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesli kitap da çok iyi bir seçenek ben iş yaparken açıyorum kulaklığı mis

      Sil
    2. Öneren çok fazla arkadaşım var ama ben böyle sayfalara dokunmadan, o kelimeleri kendim görüp şekillendirmeden içime sinmiyor böyle eksik hissediyorum nedense...

      Sil
    3. dinlediğiniz ses ile kitabın uyumu gerçekten fark yaratıyor şans verin bence

      Sil
  3. Bu sene başladı okullarla ilgili de pek çok can sıkıcı konu gündemde umarım hepsi doğru değildir.

    YanıtlaSil
  4. Saç Örgüsünü ben de severek okumuştum :))

    YanıtlaSil
  5. colombani iki kitabını da çok sevdim. okumadıysan annie ernaux ve claire keagan öğütleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not alayım bizim grupla gaz alıp okuruz bence

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar