Okullar Açıldı


evde okullu bir çocuk olunca yılın evreleri de ona göre şekillenmeye devam ediyor tabii ki .
bugün okulun ilk günü :) arkadaşları ile online oyunlar oynayıp yazın bir iki kere de görüştürmüş olsam da kapıda gördüğüm kadarı ile özleşilmiş.
geçen hafta eksik olan okul kıyafetiydi ayakkabısıydı çantasıydı tamamladık elbette .
Allahtan okul renk değiştirmedi de geçen yıldan olanlara az birşey ekleyerek kıyafet işini çözebildik. İlkokulda her sene renk değiştiriyorlardı çok sinir bozucu oluyor öyle.



Bunları da ben kendime aldım Sevgili Sevim arkadaşım önerdi okuduğum romanları arasına serpiştirmelik ingilizce hem kendimi sınamalık hem de ilerlemelik kitaplar olarak bu seneki okul yılında bana eşlik edecekler.


Okulun ilk günü hatırasını da biraz rica biraz tehdit bolca duygu sömürüsü ile çektim.


Sonbahar  serinliği geldiği için beyaz hırkamlık bir hava da oldu artık giymeye başlıyorum ördüklerimi miss misss


bunları dün akşam ördüm çiçekli saç tokaları bir arkadaşımın kızına hediye edeceğim saçını topuz yaptığında taksın diye :)


Cuma günü Bursa içindeki kitap kulübüm ile toplantı yaptık ama yaşanılan bazı eksiklikler sebebiyle kitaplarımızı konuşamadık 
Agatha dan on kişiydiler ve doğu ekspresinde cinayet i okumuştuk birlikte


Trabzon'dan getirdiğim kışlık fındığımı küçük bir harman yaptım salonda bir köşede kurumaya devam ediyorlar biz her fırsatta alıp alıp kırıp yiyoruz sanırım kışı bulmayacaklar :)


Bunlar da Trabzon'dan getirdiğim fasulyelerden sonuncular kavurup dondurucuya attım şu histamin işi bitsin ilk bunları yiyeceğim :)

Trafiği , masrafı ,müfredatı ,okul saatleri derken yeni eğitim öğretim yılımız hayırlı olsun efenim 

 

Yorumlar

  1. more to read, ders kitaplarıı, reader at work serisinden sonra okunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet gördüm ama hikayeler küçük küçük seviyesi zorlamıycak gibi iyi olacak bence yaa :)

      Sil
  2. Merhabalar.
    Her ne kadar kendimizin okula giden çocuğu olmasa da okula giden torunlarımız var. Elbette sorumluluk ve mesuliyet açısından bir tık öte oluyorlar.
    2024-2025 eğitim ve öğretim yılının ülkemize hayırlı olmasını ve hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim. Çocuklarımıza da zihin ve baht açıklığı dilerim.
    Paylaşımınız, her zamanki gibi sade ve muhteşemdi. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim aslında gönlümce bloğa vakit ayıramıyorum ama en azından kopamadan devam etmeye kendimi ikna ediyorum şu sıralar

      Sil
  3. Hayırlı olsun yeni okul yılı.

    Hırkana bayıldım, güle güle giy .

    Hava serinledi, çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de mutluyum serin havalar bir tık daha güzel yaaa

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar