Trabzon Gezimiz Samsun Molası 2


Samsunda Gazi Müzesi yürüme mesafesinde olduğundan önce açılır açılmaz onu gezdik iyi ki de öyle yapmışız tam çıkarken gruplar gelmeye başladı.
















En duygusal hissettiğim fotoğraf bu oldu sanıyorum ki 




Bandırma açık hava müzesinden doğruca düştük yollara Trabzon istikametinde.


Yanıma aldığım kahve ile her molada ağzımızı tatlandırdım.ve evet yanımda seramik kupam da vardı :)


Evimize 30km kala hararet yaptı araba :)
Yol hali herşey olabileceğini göze alıp düştüğümüzden yollara elbette ki morali bozmadık çağırdık taksi yükledik çıktık eve ertesi gün dinlenince ben yol yardım çağırdım arabayı taşıdık tamirciye hallettiler sağolsun.





Bundan sonrası sanırım daha çok yeşil fotoğraf atmıştım :)

 

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. olmadı zati :) şükür kazalardan belalardan korunduk çok şükür

      Sil
  2. Geçen yaz Sinop'tan Samsun'a gecmiştik. Orada da iki gün kaldık ama tabii ki yetmedi. Arkeoloji müzesi kapaliydı mesela. Gazi müzesini de gezmedik. Karadenizi parca parça gezme planımda Trabzon'a kayıyorum, Rize , Artvin vs. Sonra tekrar Batı karadeniz. Planlar hazır kısaca:) Gezmek en güzeli. En guzeli sizin ve benim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzeli olsun yol hali herşey olur tabii ama hep güzelliklerle son bulsun

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar