Trabzon gezimiz Merzifon Molamız

Dönerken amasyada mola verip biraz orayı mı gezsek yoksa daha dinlenme odaklı bir mola olsun ve Merzifonda mı kalsak diye düşündüm ama dinlenmek ağır bastı sahil şeridi çok fırtınalı bir yoldu yorucu oldu biraz.




Saat Kulesi varmış zaten çok büyük bir yer değil kaldığımız otel de çok yakındı merkezdeki her yere bedesten olsun birkaç camii de gezdik güzeldi.
Merzifon ile ilgili zihnime yapışan en güzel detayı söylemeden edemeyeceğim yaya geçidi olmasa dahi karşıya geçmeye kalktığınızda arabalar duruyor hatta sadece yaklaşınca duruyor. Nasıl yerleşmil bir kültür bilmiyorum ama çok güzel olmuş keşke kendi yaşadığım şehirde hatta tüm şehirlerimizde olsa



30 ağustos kutlamaları için konser de vardı vallahi yorgunluktan odadan dinledik yarısında uyumuşum ama keyifliydi canlı bir yer sevdim şahsen ..


 

Yorumlar

  1. Yayalara yol verme olayını depremden bir kaç ay önce gezmeye gittiğim Hatay'da yaşamış çok şaşırmıştım. Buralar da üstüne üstüne süren şoförlerden sonra Hataylıların saygısına hayran olmuştum. Demek başka yerlerde var böyle, şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke genelde olsa da normalimiz olsa karşılaşınca da şaşırmasak

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yok benden fazlası da vardı bu yaz birilerine gene özendim şükür :P

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar