Yaz Bitti Sevgili Arılar



Sabah kafamın tepesinden arı soktu efenim .
yani artık gerçek anlamda yaban hayatın hakim olduğu bir mahallede yaşıyorum dediğimde inanmalısınız bence bana
tilki , kirpi ,kaplumbağa gibi hayvanların yanında bir kaç gündür mahallenin o köşesini eşek arıları gasp etmiş muhtarı arayıp şikayette bulundum yerini tam tespit edip haber verin hemen arayalım belediyeyi diyor tamam adres istemeyi unutmuşum vücudunun yarısını kafamda bırakan eşek arısından ama arı zehri bağışıklık güçlendirir derlerdi umarım öyledir gerçekten de 
Çocuğu koruyayım derken olan benim kafama oldu onda da vardır bir hayır ne diyelim 


Şekeri bırakmış insanlara özenme aşamasındayım , glutensiz hayata epey adapte olmuşken histamin diyetine hiç adapte olamadım ama benim gözüm şekersiz hayatta 
gıpta ile başlayan fikrimi kısa sürede eyleme dökerim umarım 
Herkes pazartesiyle kavgalı, ben salı ile çünkü pazartesiye hazır çıkıyoruz salı ise sinsice vuruyor bence .
Olan güzel şeylere odaklanıp diğerlerine göğüs germeye devam efenim allah sağlık versin gerisi halloluyo bi şekilde


 

Yorumlar

  1. Şu salı konusunda kesinlikle hemfikirim. Salı günleri vururdu beni hep :)

    Geçmiş olsun. Geçen arkadaşım arı sokan yere öyle amonyak basmış ki, bu sefer uzun bir süre yanık acısı çekti. Dedim bıraksaydın sokma acısı geçecekti az sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buz tuttum iyi geldi bizim köyde metal tutarlar sıcağını alır oranın işe yarıyor da bir de yoğurt sürerler o da işe yarıyor gibi ama benim ulaşabildiğim eczaneden soğuk kompres almak oldu :) o da iş gördü vallahi

      Sil
  2. Merhabalar.
    Önce geçmiş olsun dileklerimi iletmeliyim. Daha sonra da eşek arısı sokmasına karşı değişik bir beden alerjinizin olmadığına şükredin derim. Benim eşimi bir eşek arısı soksun, onu hemen en yakın acile götürmem gerekiyor, aksi halde ölebilir.
    Arı sokmasına karşı sokulan yer kızarmasın, şişmesin diye sokulan yere demir bastırılır. Soğuk kompresin de iyi geldiğini biliyorum.
    Selam ve saygılarımla birlikte size sağlıklı ve huzurlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükrettim emin olun onca alerjimin yanına Rabbim bir de bunu ekletmemiş iyi ki :)

      Sil
  3. Ah çok geçmiş olsun... nasıl bir tehdit algıladı da böyle bir eyleme girişti pes..!
    Glütensiz hayata alışmak zordur bilirim, hele ki şekersiz ama zorluğuna rağmen bedenin tüm bunlarıa vereceği tepki muazzam güzellikte.
    Kolaylıklar diliyorum hepsinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim zoru kolay edenimiz var şükür

      Sil
  4. arılar sivrisinekler seneye yaz görüşürüüz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar